Horsereality VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej... hur tjänar ni pengar i spelet? :confused: hade 16 spänn innan jag levlade upp och fick 3800. :nailbiting:
Försök komma över en vuxen tävlingshäst för en billig peng (brukar gå att köpa här t ex) och tävla när den har typ 99% på alla mätare, helst med utrustning enligt mig :D Om den är tränad till lite högre klasser kan man dra in lite pengar! Bor du någon annanstans än i Europa behöver den inte ens vara färdigtränad typ...

Jag har några halvdana tävlingshästar men får nog in typ 10-15' per dag iaf. Sen kan jag ju inte hålla i pengarna så jag är nästan alltid pank ändå :angel: Men innan jag kom över en tävlingshäst fick jag sitta och klicka i ridskolan hela dagarna för att ha råd att anmäla till conf shows :cautious:
 
Senast ändrad:
Har jag visat den här hingsten ännu? https://www.horsereality.com/horses/297069/ing-iamond Folk kanske inte är så intresserade av honom, kanske pga han är "tråkigt brun"? Eller vad tror ni?
Nä jag betäcker gärna med den där när jag får en ledig mage :) Perfekt förbättrare av både confo och GP för mina ston som typ ligger runt 12G och 83 i dressyrsnitt i allmänhet... Färg får man försöka lösa på annat sätt innan eller efter.

På tal om färg... Köpte en tävlingshäst billigt på market. Hon hade ganska bra hopp-GP men dålig confo (typ 7A5G) och hon var betäckt med en hingst som var cremefärgad med typ samma confo och sämre GP. Tänkte att "aja" hon kanske får ett stoföl som man kan leka lite med och försöka förbättra på sikt och bibehålla den fina guldfärgen men hon fick en hingst med typ några G, resten A och en BA. Tycker nästan synd om honom för att han blev så dålig :crazy:
 
Nä jag betäcker gärna med den där när jag får en ledig mage :) Perfekt förbättrare av både confo och GP för mina ston som typ ligger runt 12G och 83 i dressyrsnitt i allmänhet... Färg får man försöka lösa på annat sätt innan eller efter.

På tal om färg... Köpte en tävlingshäst billigt på market. Hon hade ganska bra hopp-GP men dålig confo (typ 7A5G) och hon var betäckt med en hingst som var cremefärgad med typ samma confo och sämre GP. Tänkte att "aja" hon kanske får ett stoföl som man kan leka lite med och försöka förbättra på sikt och bibehålla den fina guldfärgen men hon fick en hingst med typ några G, resten A och en BA. Tycker nästan synd om honom för att han blev så dålig :crazy:
Jag tänkte ju att han hade rätt bra både GP och confo, inte så jättevanligt med att vara bra i båda områdena. Skönt att höra att jag inte var så långt ifrån! :up:

Jag har en trakehner Palomino hingst med 12 G och 690 GP som är billig att avla med om du är intresserad :angel::p
 
Försök komma över en vuxen tävlingshäst för en billig peng (brukar gå att köpa här t ex) och tävla när den har typ 99% på alla mätare, helst med utrustning enligt mig :D Om den är tränad till lite högre klasser kan man dra in lite pengar! Bor du någon annanstans än i Europa behöver den inte ens vara färdigtränad typ...

Jag har några halvdana tävlingshästar men får nog in typ 10-15' per dag iaf. Sen kan jag ju inte hålla i pengarna så jag är nästan alltid pank ändå :angel: Men innan jag kom över en tävlingshäst fick jag sitta och klicka i ridskolan hela dagarna för att ha råd att anmäla till conf shows :cautious:
Jag har faktiskt några tävlingshästar som ligger på gränsen till typ nästa nivå, dvs när tävlingarna byter namn och så om du förstår mig, som jag funderar på om de inte kan gå att sälja för en slant bara pga hur långt de har tränats. Eller bör de fortfarande vara väldigt bra? 🤔
 
Köpte en haflinger på foundation med den här texten och tänkte att det måste finnas iallafall ett VG där men nej nej, endast alla G :rofl: Jag är alldeles för dålig på att läsa texter för att köpa på foundation, jag borde sluta..

Screenshot_20190221_203222.jpg
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Köpte en haflinger på foundation med den här texten och tänkte att det måste finnas iallafall ett VG där men nej nej, endast alla G :rofl: Jag är alldeles för dålig på att läsa texter för att köpa på foundation, jag borde sluta..

Visa bifogad fil 25725
Tycker det är jättesvårt att få bra hästar från foundation. Har tom med liknande texter lyckats få ett par An och inga VG... men du fick många G+ iaf
 
Tycker det är jättesvårt att få bra hästar från foundation. Har tom med liknande texter lyckats få ett par An och inga VG... men du fick många G+ iaf

Ja, det är jättesvårt, men jag antar att hoppet om att hitta ett fynd lever starkt och därför fortsätter man ändå.. :angel:
 
Jag blir ofta för ivrig och tycker att alla texter låter jättebra tills jag läser mer noga men jo, texten är ju bra. Inte för att det hjälpte i detta fall :p


Otur antar jag. Jag har ganska mycket otur i det här spelet, på allt förutom pengafronten :rofl:
Om du bestämmer dig för att inte behålla henne så kan jag vara intresserad så pensionera inte rakt av.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 763
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 923
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 427
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 752
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp