Horsereality VII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Ok, fÄr erkÀnna att jag suttit hÀr i nÄgra veckor och varit mycket tveksam till att könsbytesbuggen existerar. Men nu har jag fÄtt mitt första fall. Har sÄ klart inte börjat med screenshots, men satt precis tidigare idag och gick igenom vilka stoföl som skulle sparas och tittade pÄ hÀsten i frÄga.

Och ja, hÀnde nÀr den flyttade frÄn mamman. Suck. BÀsta stofölet hittills efter Jupiter.
Fy sÄ surt :(
 
Eh? Va? :confused: Varje mening stÄr för en del i hÀstens confo och GP och finns i mÄnga olika varianter. Och jo, det sÀger jÀttemycket om hÀsten...

En av mina hÀstar har 561 GP, 7 good, 4 average och 1 below average och den har exakt samma text som en som har 597GP, 8 good och 4 very good. SÄ personligen ger jag inte texten allt för stor betydelse. :D
 
Är det nĂ„gon som har en sĂ„pass kass hĂ€st att den inte Ă€r vĂ€rd att ens prova att tĂ€vla med?
Jag har ett sÄdant sto som jag behÄller endast för att hon var rabicanobÀrare.. men ska nu vÀlja disciplin. funderar pÄ att skita i det, gör det nÄgot?
 
En av mina hÀstar har 561 GP, 7 good, 4 average och 1 below average och den har exakt samma text som en som har 597GP, 8 good och 4 very good. SÄ personligen ger jag inte texten allt för stor betydelse. :D
Jag skulle gÀrna vilja se lÀnkar pÄ de hÀstarna. Skillnaderna i texten kan ibland vara mycket smÄ och i ditt fall kan det röra sig om en skillnad pÄ en enskild mening. Till saken hör att VG och starkt G har samma text liksom vanligt G och A har samma.
Edit Kom pÄ att du kan ha rÀtt eftersom neck parametern och bogarna döljer sig under samma mening sÄ har den A pÄ bog och BA pÄ neck sÄ gÄr det ihop
 
Jag stör mig pÄ att man inte kan se vad för utrustning hÀsten har pÄ sig. Peka med pilen ger ju inget och klickar man sÄ plockar man bort :meh: Tycker hela systemet med hur man utrustar hÀstarna Àr riktigt kasst. Borde finnas en dropdown meny pÄ hÀstens sida dÀr man kan vÀlja utrustning.. Sen tycker jag att man ska kunna sÀlja utrustning man inte vill ha lÀngre.
 
En av mina hÀstar har 561 GP, 7 good, 4 average och 1 below average och den har exakt samma text som en som har 597GP, 8 good och 4 very good. SÄ personligen ger jag inte texten allt för stor betydelse. :D
Har du lust att kopiera texten hit sÄ kan sÀkert nÄgon analysera den. :p
 
Jag skulle gÀrna vilja se lÀnkar pÄ de hÀstarna. Skillnaderna i texten kan ibland vara mycket smÄ och i ditt fall kan det röra sig om en skillnad pÄ en enskild mening. Till saken hör att VG och starkt G har samma text liksom vanligt G och A har samma.
Edit Kom pÄ att du kan ha rÀtt eftersom neck parametern och bogarna döljer sig under samma mening sÄ har den A pÄ bog och BA pÄ neck sÄ gÄr det ihop

Har du lust att kopiera texten hit sÄ kan sÀkert nÄgon analysera den. :p

En helt ny HR-vÀrld öppnade sig nu nÀr jag skÀrmklippte och började lÀsa texterna ordentligt! Ni har rÀtt - det stÄr inte alls samma Àven om variationerna Àr högst subtila. :laugh:
Jag viker ner mig och ska lÀsa pÄ lite mer ordentligt i fortsÀttningen.
 
En helt ny HR-vÀrld öppnade sig nu nÀr jag skÀrmklippte och började lÀsa texterna ordentligt! Ni har rÀtt - det stÄr inte alls samma Àven om variationerna Àr högst subtila. :laugh:
Jag viker ner mig och ska lÀsa pÄ lite mer ordentligt i fortsÀttningen.
Jo det Àr ju det de Àr och man gÄr gÀrna pÄ ett gÀng nitar innan man lÀr sig vad som egentligen stÄr.
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 788
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 980
Senast: igbest
·
  • LĂ„st
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 474
Senast: Laa
·
  • LĂ„st
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 801
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • UppdateringstrĂ„d 29
  • Airtags, selar etc
  • Aktivering/leksaker

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp