Horsereality VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä asså nu verkar det ha hakat upp sig helt för mig. Dem senaste fyra ultraljuden har BARA varit hingstar och så detta nu:

Screenshot_20190222_122009.jpg


Börjar nästan undra om det är någon bugg ändå för det här är ju helt sjukt..
 
Tror ni man kan tjäna DP på den här om den åldras upp?
palermo
Eller är Shire marknaden inte så stor?
När jag höll på med shire, så verkade folk gå på confon mer än gp, dvs ju fler VG, dessto fler använde hingsten. Jag tjänade knappt några dp på min hingst med 5 VG, då det fanns bättre hingstar
 
Tror ni man kan tjäna DP på den här om den åldras upp?
palermo
Eller är Shire marknaden inte så stor?
Vilken fin! :up: Jag tjänar en del på min fux-shirehingst. Han är nog ganska likvärdig fast har lite högre GP. Det finns ju fler fuxhingstar förmodar jag, så den där kan säkert bli populär. Tror jag.
 
Jag börjar fundera på det.. :arghh:
Fast NEJ! När du sålt dem har de ju börjat producera ston, eller hur?
Vi behöver verkligen titta på vår betäckningsstatistik. Jag ska se om jag får det att funka på paddan och se vilka trender som går att utläsa, och sen är det bara att du börjar betäcka enligt schema.
Nu jäklar startar vi Operation: Mumfie-ska-få-en-fölomgång-med-50-%-ston :rofl:
 
Fast NEJ! När du sålt dem har de ju börjat producera ston, eller hur?
Vi behöver verkligen titta på vår betäckningsstatistik. Jag ska se om jag får det att funka på paddan och se vilka trender som går att utläsa, och sen är det bara att du börjar betäcka enligt schema.
Nu jäklar startar vi Operation: Mumfie-ska-få-en-fölomgång-med-50-%-ston :rofl:

:love:
 
Nä asså nu verkar det ha hakat upp sig helt för mig. Dem senaste fyra ultraljuden har BARA varit hingstar och så detta nu:

Visa bifogad fil 25772

Börjar nästan undra om det är någon bugg ändå för det här är ju helt sjukt..
Kan du inte samla ihop alla skärmdumpar du har på dina ultraljud och fråga Deloryan vad som händer? Jag menar, även om man kan ha otur ett tag och få bara hingstar så känns det ju ganska osannolikt att det ska hålla i sig för evigt...
 
Kan du inte samla ihop alla skärmdumpar du har på dina ultraljud och fråga Deloryan vad som händer? Jag menar, även om man kan ha otur ett tag och få bara hingstar så känns det ju ganska osannolikt att det ska hålla i sig för evigt...

Jag ska göra det från och med nu. Betäckt en massa ston idag så jag ska vänta och se vad de ultraljuden visar, så nu väntar några dagars spänd väntan..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 944
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 635
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 849
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 531
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp