Horsereality VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
På mina (uppfödningar) föls namn brukar jag plocka ihop från föräldrarnas namn. Och nu när jag fått mitt haflingerföl (hingst) så blev det plötsligt lite knasigt, då mamman heter Thin Lizzy och pappan Fall Out Boy. Jag brukar döpa hingstar till första ordet/bokstäverna i pappans namn och tvärtom i vanliga fall.
Men då skulle det bli Fall Out Lizzy ... inte så passande.
Tvärtom då funderade jag, men det blev ju Thin Boy. Eh.. inte så bra.
Det fick bli Thin Fall Out :rofl::rofl:
https://www.horsereality.com/horses/465250/foal-doe-465250
Återstår att se om han blir mörk som vuxen :D får se om jag kan tåla mig tills han växer upp eller inte :nailbiting:
 
Huh.
Men ja, då skulle den ha dött inom kort efter sin födsel. Blev kanske lite kortslutning där mellan pga hästen inte "fanns" förrän den hamnade i någons ägo men då hade gener som den skulle ha dött av tidigare .... tidsresor! :banana::D

Kom på att jag tog en skärmdump på henne!😍 Mitt minne svek mig, 3år & 4mån var hon visst..
20190222_200254.jpg
 
Ah btw, är ditt intresse i cr bara ston?
Har ett hingstföl med 2VG men för dålig gp (631) för min smak om du är sugen:

https://www.horsereality.com/horses/370737/excursius
Aeeesch, svårt att motstå, men det var lite väl lågt GP för att det andra skulle väga upp. Annars är jag alltid intresserad av cr, oavsett kön!
Jag är här, fixar nu! :)
Suuuper, tack snälla! Hoppas på många VG nu, stoet är fyllt av G+!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 780
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 944
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 450
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 768
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp