Horsereality VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag grävt i vårt betäckningsdokument ett tag.
Visserligen från paddan, så jag har inte kunnat använda några fancy funktioner som kanske skulle kunna visa på några samband som mitt öga inte ser.
Men: mitt öga ser inga samband mellan tid för betäckning och fölets kön. Vi har några betäckningar som skett samtidigt där det blivit både ston och hingstar tex.
Däremot kan det fortfarande finnas en högre sannolikhet för det ena könet vid vissa tidpunkter, men det har vi inte material nog för än.

Min personliga slutsats av genomgången är att jag till största delen kommer att återgå till att betäcka på sen eftermiddag, för att jag upplevde att fölen oftast föddes mellan 10 och 12 då :D
 
De har fyllt upp fittnes och affection igen :banana:Lite surt bara att jag levelade ett gäng tävlingshästar i morse men Salix och Stil kan nu gå för fullt igen
Oj, lite väl sent kanske... Men ja, då kan jag ju köra några varv till med hästarna jag planerade levla ikväll.
 
Jag har återigen betäckt med bukefalist-hingst utan att tänka på det :rofl: Så jag undrar om ni som föder upp camargue med både G/G, G/g och g/g kan skriva upp vad ni heter så jag kan skriva upp det på mina sidor på HR :o
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Men va f-n då!! Nu är Mustang OLWx2 stoet borta!!😫😡😭 När man klickar in på henne så är hon föl och det står att hon är Deceased, men jag är fortfarande ägaren😭😫
Trodde först att det var Dev som hade tagit henne från mig, men det kanske är mer troligt att buggen gjorde så att hon kunde leva fastän hon skulle varit deceased från första början??
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 936
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 551
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 825
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 482
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp