Bukefalos 28 år!

HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Riru - min gud i rabicanodjungeln... Har du sådär på rak arm koll på rabicanohingstar med Jalal och War Torn långt bak i ledet? Ska betäcka denna och vill inavla så lite som möjligt...

https://www.horsereality.com/horses/478010/jinan-bint-amaranth

Nu såg jag att du valde @Iamia s hingst och längre än så kommer du nog inte från Jalal och War Torn om du vill avla på den linjen iaf :) Tror det är senaste hingsten i ledet, förutom en till men där har stoet War Torn nära istället.
 
Nu såg jag att du valde @Iamia s hingst och längre än så kommer du nog inte från Jalal och War Torn om du vill avla på den linjen iaf :) Tror det är senaste hingsten i ledet, förutom en till men där har stoet War Torn nära istället.
Har ingen koll på vad det finns för andra linjer... Men kommer säkert fråga igen när rabicano-stoet jag köpte av dig är byxmyndigt ;)
 
Inte så akut att jag måste bli av med honom idag direkt. Ska jag reservera honom åt dig?

Jag försöker göra mig av med hästar så jag kan få en ledig plats men kan ju inte lova, går det bra om jag hör av mig senare idag igen och se om jag har plats då? Så du inte tar bort och reserverar i onödan.
Förväntar mig att nya föl växer upp imorgon så det måste bli idag i så fall så jag får se till att rycka lite plåster :p
 
Någon som vet om det finns enkla program att lägga in ett hittepå familjeträd? Tex för pixelhästar? :D
Jag har googlat men dom jag hittat verkar kräva riktiga personer så det funkar inte.

Edit. Hittade ett!
 
Senast ändrad:
Jag försöker göra mig av med hästar så jag kan få en ledig plats men kan ju inte lova, går det bra om jag hör av mig senare idag igen och se om jag har plats då? Så du inte tar bort och reserverar i onödan.
Förväntar mig att nya föl växer upp imorgon så det måste bli idag i så fall så jag får se till att rycka lite plåster :p
Jadå, det går skitbra. Jag har samma problem med föl som växer upp så det var därför han och en hel hög andra hästar åkte ut på auktion. Inte för att det håller mer än en vecka med tanke på hur mycket föl man får :laugh:
 
Jag använder FamilyEcho till mina Simsfamiljer :D Bör gå utmärkt med hästar också!

Var den jag provade nu men jag kan inte få till det. Antar att du inte linjeavlar dina Simsfamiljer? :angel: Hade velat ha någon funktion så man kan välja en person/häst som man redan lagt in. Skriver jag tex "Jalal" som far i senare generationer så dras det ingen linje tillbaka till Jalal utan det blir en ny Jalal.
 
Jag har hittat en AT hingst jag skulle vilja köpa men jag har överfullt. Han är 50% Australien och 50% Afrika och då inte det jag hittills har av Afrika. Betäckte Sigrún med honom trots att han inte riktigt passar men bäst att ta chansen innan han blir pensionär.
Kanske lika bra att jag har fullt han har lite väl låga grensiffror så han skulle nog mest skrota runt.
 
Näe. Jag ska sluta sälja islandshästar! :cautious: Sålde just ett egenuppfött vuxet sto med föl. Nu är namnen bytta (fölet heter nu Jury?) och köparen har sitt eget ”prefix” före namnen. Alltså det är egentligen jättelöjligt, det inser jag ju själv, men jag blir skitirriterad... :o
 
Jag har hittat en AT hingst jag skulle vilja köpa men jag har överfullt. Han är 50% Australien och 50% Afrika och då inte det jag hittills har av Afrika. Betäckte Sigrún med honom trots att han inte riktigt passar men bäst att ta chansen innan han blir pensionär.
Kanske lika bra att jag har fullt han har lite väl låga grensiffror så han skulle nog mest skrota runt.

Var tvungen att kika pga nyfiken, jag äger mamman till den hingsten :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 142
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 641
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 677
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 524
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp