Bukefalos 28 år!

HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men Riru vad gör du :rofl: Det ordet har inte dykt upp hos mig.
Men jag har inte hunnit så långt då jag fick avbryta för middag och sedan lite blomsterbinderi och lekstund med hund och katt ute på uteplatsen. Nu är nog alla lagom nöjda så att jag kan återgå :p

Inte vet jag :rofl: Jag tog typ bort föräldrarna till en avkomma, sen lägg till föräldrar - lägg till existerande föräldrar. Sen blev det så. Samma med add partner och välja en existerande, då står det så med.
 
Inte vet jag :rofl: Jag tog typ bort föräldrarna till en avkomma, sen lägg till föräldrar - lägg till existerande föräldrar. Sen blev det så. Samma med add partner och välja en existerande, då står det så med.
Så här ser det ut för mig
28370

Var dyker ordet upp?
 
Det dök plötsligt upp en när vi pratade om det :rofl: men det är bara vissa hästar, hmm.

Verkar vara nån typ av kopia bara för att göra det lättare att se på flera ställen? Annars kanske det skulle packas ihop för mycket, klickar man på namnen så försvinner det ju och man flyttas till den linjen. Eller jag vet inte :laugh: Är väl bara att fortsätta, tillslut kanske det makes sense.
 
Verkar vara nån typ av kopia bara för att göra det lättare att se på flera ställen? Annars kanske det skulle packas ihop för mycket, klickar man på namnen så försvinner det ju och man flyttas till den linjen. Eller jag vet inte :laugh: Är väl bara att fortsätta, tillslut kanske det makes sense.
Jag har inte gjort alla mina ATn men det känns som att det inte riktigt funkar... Äsch, jag återgår till att träna mina hästar än så länge :rofl:
 
Jag lyckas lägga in rätt föräldrar men det står "Duplicate:" över föräldrar och avkomman då, och allt byter plats när man klickar. Finns säkert någon vits med det men det stör mig :p
Jo, alltså att samma individ visas på flera ställen, inte att det är två som heter lika. :) Att det shiftar när du klickar beror på att tavlan visas ur den som är markerads perspektiv eller vad man ska kalla det.
 
Individsöket hittade jag :up:
Och jag förstår vad du menar men jag menade alla hästar samtidigt, även de som inte är släkt med varandra. För att kunna se vilka hästar som inte är släkt med varandra.
Njae, alltså det är ju ett familjeträd? Så dom som inte är släkt med nån i trädet kommer ju inte att synas om den inte är markerad.
Men jag provar lägga in alla mina A-T nu så får jag se hur det funkar för en ras.
Går det att spara på något vis utan att bli medlem @Linta ?
Nä, men det blir knappt ett konto :p Alltså det är verkligen bara släktträd(en) där, inget annat. :)
 
Åh, det är något man ska ladda ned. Hmm.. jag är inte så säker på att jag vill göra det. För säkerhetens skull alltså 😅
Men jag sparar sidan!
Den är så gammal att den nog är virussäker bara därför. Jag har använt den några gånger, och inte haft några problem. Halva marsvins-Sverige kan ju inte ha fel och vara hackade :rofl: (M i MATS står för marsvin :) )
Men du är ju bunden till en dator om du använder den.
 
Men har man sett på maken..
28376

Nu hoppas jag denna blir bättre än den förra för den här märren kör ston var fjärde gång :crazy: och jag vill ha en användbar avkomma från henne.
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Njae, alltså det är ju ett familjeträd? Så dom som inte är släkt med nån i trädet kommer ju inte att synas om den inte är markerad.

Nä, men det blir knappt ett konto :p Alltså det är verkligen bara släktträd(en) där, inget annat. :)
Jo, men jag skulle vilja kunna se alla släktträd jag har på samma "sida" och därmed kunna välja hästar som inte är släkt med varandra.

....
Det borde gå på Excel på något vis :cautious::angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 018
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 034
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 112
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 875
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp