HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Personen är rätt konstig. H*n har en annons i tex forumet om att h*n säljer svettfuxar men det finns inga länkar. Nu har H*n svarat i sin egen tråd och bönar och ber typ om att någon ska köpa. Jamen gör det lätt för folk att köpa då, marknaden är ju pissdålig.
Ofta när h*n skriver så undrar jag vad h*n menar för frågorna är så konstiga.

Nog måste man väl kunna sälja svettfuxar på market? Jag har sålt en drös halvkassa islänningar och mustanger i veckan och de hade inte ens ovanlig färg.
 
Nog måste man väl kunna sälja svettfuxar på market? Jag har sålt en drös halvkassa islänningar och mustanger i veckan och de hade inte ens ovanlig färg.
Det kan man kanske men dessa är föl frågan är ju om det är svettfuxar ellet om h*n missförstått genetiken (har alltså inte letat upp dem). Det lustiga är alltså att h*n lägger in en annons om att h*n har 3 svettfuxar till salu i forumet under 'ston' men utan att länka till dem och sedan nästan gråter för att ingen vill ha dem. Det står inga namn, det finns ingen länk det står inget om pris utan just bara att det finns. Eventuell köpare måste därmed leta upp dem via profilen.
 
Hur skevt kan det bli om man betäcker med en hingst som är typ 50GP lägre än stoet? 🙈
Jag hittar ingen hingst till mitt Normansto så tänkte om jag skulle köra confo medan jag väntar. @Murray funderade på din Vision till detta sto elenice-du-chateau-x
Vad tror du? :nailbiting:
 
Hur skevt kan det bli om man betäcker med en hingst som är typ 50GP lägre än stoet? 🙈
Jag hittar ingen hingst till mitt Normansto så tänkte om jag skulle köra confo medan jag väntar. @Murray funderade på din Vision till detta sto elenice-du-chateau-x
Vad tror du? :nailbiting:
Pröva :D kan ju bli spännande att se vad som kommer i rundan efter. Kan ju bli riktig fullträff eller bottennapp. Om du ändå inte har någon klockren hingst till henne (fin förresten!) så kan du pröva en omgång. Funderade på pappan till vision men han hade visst bara 631 och då kan du lika gärna ta vision som har starkare confo tycker jag.
 
Pröva :D kan ju bli spännande att se vad som kommer i rundan efter. Kan ju bli riktig fullträff eller bottennapp. Om du ändå inte har någon klockren hingst till henne (fin förresten!) så kan du pröva en omgång. Funderade på pappan till vision men han hade visst bara 631 och då kan du lika gärna ta vision som har starkare confo tycker jag.

Ok! Kan jag få prova för hrc?
Äsch såg att du inte var inne så får ta det vid något annat tillfälle :p
 
Nu är det ett tag kvar innan han blir vuxen, men kommer ha den här ifall någon skulle vara intresserad av betäckning sen till lite lägre GP ston som behöver reiningboost winning-moment
Jag upptäckte nu att han har AA, så kommer inte lämna smoky black som jag trott..
 
@Iamia Tack för DP :o Men du får ju för hrc om du vill!
Ingen fara! :D Jag har fått in pinsamt mycket DP på betäckningar igår och idag. Bland en hel massa annat, i går kväll betäckte någon åtta ston med en av islandshingstarna. 250DP/st. Då känns 75 rätt överkomligt (speciellt eftersom du förser hela buke med tex rabicano-ATs)... :)

Fick alltså ett nytt stoföl efter Caspian idag. Varför blir stona inte alls lika bra som hingstarna för? Det första stofölet var ju ändå rätt bra, om än inte i brorsornas klass. Den nya är rejält mycket sämre... https://www.horsereality.com/horses/688051/foal-doe-688051 Bestämde att jag provar nåt nytt nu...
 
Ingen fara! :D Jag har fått in pinsamt mycket DP på betäckningar igår och idag. Bland en hel massa annat, i går kväll betäckte någon åtta ston med en av islandshingstarna. 250DP/st. Då känns 75 rätt överkomligt (speciellt eftersom du förser hela buke med tex rabicano-ATs)... :)

Fick alltså ett nytt stoföl efter Caspian idag. Varför blir stona inte alls lika bra som hingstarna för? Det första stofölet var ju ändå rätt bra, om än inte i brorsornas klass. Den nya är rejält mycket sämre... https://www.horsereality.com/horses/688051/foal-doe-688051 Bestämde att jag provar nåt nytt nu...

Ok! Härligt med bra DP-inkomstkällor! Jag kämpar mest på med DC och hoppas på DP där haha :laugh::o

Jag blev väl lite besviken jag med egentligen, visst var mitt stoföl bättre än stoet men hade faktiskt förväntat mig mer. Kommer prova honom mer längre fram men just nu vill jag också prova annat känner jag. Är nyfiken på de senaste två hingstarna jag köpte! Ena fortfarande föl dock.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 795
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 990
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 476
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 813
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp