HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt OT men vad på den här sidan är skrivet på Vietnamesiska :confused:
28599

Min dator har envisats med den där vietnamesiskan i månader nu
 
Men varför varför var de två mustangfölen som föddes idag hingstar? Ena har DD (och Rn tyvärr) och VG texter på allt utom 2 tror jag även om han bara når upp i VG på 2 och andra saknar D men GP 694. Båda har högre GP än båda sina föräldrar. Jag har inte räknat på grenar än.

https://www.horsereality.com/horses/691874/foal-doe-691874
https://www.horsereality.com/horses/692344/

Iofs så kan DD-hingsten ersätta sin pappa när han växer upp så där blir det ett nollsummespel gällande både hingstar och boxplatser i långa loppet.
 
Har varit så fruktansvärt oaktiv unde påsk, bara engagerat mig i mitt konto på NL-servern då det inte är lika "tungt" att mata och träna hästar där, dem är ju betydligt färre ;)
Fick dock ett meddelande där igår som jag inte riktigt fattar, jag har svarat tillbaka och frågat vad hon menar, men någon annan här kanske kan tyda?:
"hi infinity because you trade with me you mustangs or
my arabian becouse i am a mustang stalllion required
i front of my mustangs mare
greeting cinderella23"
:confused:
 
Ja visst var hon fin! A:t borde gå att sudda ut enkelt. Hon är på väg till dig nu. Du får jättegärna nyttja magen igen, det är bara skoj, däremot skulle jag gärna vilja beställa ett helsyskon en runda, om det går för sig?

Kolla denna Echo-dotter: https://www.horsereality.com/horses/693568/foal-doe-693568:D
:love: Tack! Glöm inte att ändra Penderyn bara! :angel: Och du får gärna beställa hur många helsyskon du vill! :)

:eek: Himmel! Grattis! Den där var ju inte dålig... :love: Hoppas verkligen att jag får till nåt liknande nån gång!
 
:love: Tack! Glöm inte att ändra Penderyn bara! :angel: Och du får gärna beställa hur många helsyskon du vill! :)

:eek: Himmel! Grattis! Den där var ju inte dålig... :love: Hoppas verkligen att jag får till nåt liknande nån gång!
Tack snälla! Jag är nöjd om du tar P som han är, så det går jämt upp bara.

Tack :love: Helsyster till Rhythm Of Sound så det lockar att ta Echo igen men tror jag måste få in någon ny linje (kan ju knappt betäcka med mina egna hingstar eftersom alla har Idionyx och Echo i sig :rofl: )
 
Tack snälla! Jag är nöjd om du tar P som han är, så det går jämt upp bara.

Tack :love: Helsyster till Rhythm Of Sound så det lockar att ta Echo igen men tror jag måste få in någon ny linje (kan ju knappt betäcka med mina egna hingstar eftersom alla har Idionyx och Echo i sig :rofl: )
Det gör det ju inte. :cautious: Ändra till 75 åtminstone! Snälla? :)

Ha ha! Vet hur det är. :D Jag har ju en hel hingstflock som är fina men alldeles för släkt...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 796
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 009
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 480
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 853
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp