HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här börjar närma sig hanterbart. Det är bra att jag haft ett par perioder där jag inte betäckt så mkt ston. Bara några till att pensionera.

28619
 
@Murray Snokade runt lite till i ditt stall igen... Hade du tänkt sälja Ace High? Isåfall skulle hon kunna få flytta till mig, om ingen annan är före i kön. :angel: Jag har stounderskott av någon anledning...
 
@Murray Snokade runt lite till i ditt stall igen... Hade du tänkt sälja Ace High? Isåfall skulle hon kunna få flytta till mig, om ingen annan är före i kön. :angel: Jag har stounderskott av någon anledning...
Hon är en sådan som förmodligen stannat tills hon var vuxen trots att jag inte borde :p Hon finns på trade till dig iaf. Får jag betäcka med Jalfur ikväll? :angel:
 
:rofl: Malte är nog min favorithingst... :love: Jag har ett litet CR-projekt, ett gulbrunt sto med relativt blygsamma siffror - 690 i GP och 85,87,81 för dressyr. Målet är bara att få ett dressyrmässigt bättre stoföl som ärvt mammas CR att byta ut mamman med, osv. Hon var i vilket fall betäckt med Söt-Malte och fölade just. Fölet var tyvärr inte gult, men har 91,91,92 för dressyr och G+ på canter (som ingen av föräldrarna har)! Jag såg ut så här ungefär: O_o:bump: Elände att hon inte fick med sig CR... Hon kanske kommer att få lustiga hejsansvejsanföl, men stanna får hon nog ändå. :D Stoet är ombetäckt med Malte redan, men en sån fullträff får man nog inte igen i kombination med gult sto...

Glömde ju: https://www.horsereality.com/horses/694777/foal-doe-694777
 
:rofl: Malte är nog min favorithingst... :love: Jag har ett litet CR-projekt, ett gulbrunt sto med relativt blygsamma siffror - 690 i GP och 85,87,81 för dressyr. Målet är bara att få ett dressyrmässigt bättre stoföl som ärvt mammas CR att byta ut mamman med, osv. Hon var i vilket fall betäckt med Söt-Malte och fölade just. Fölet var tyvärr inte gult, men har 91,91,92 för dressyr och G+ på canter (som ingen av föräldrarna har)! Jag såg ut så här ungefär: O_o:bump: Elände att hon inte fick med sig CR... Hon kanske kommer att få lustiga hejsansvejsanföl, men stanna får hon nog ändå. :D Stoet är ombetäckt med Malte redan, men en sån fullträff får man nog inte igen i kombination med gult sto...

Glömde ju: https://www.horsereality.com/horses/694777/foal-doe-694777
Åh, då vet jag vem jag ska betäcka mitt isabellsto med sen när hon blir stor... :D
 
:rofl: Malte är nog min favorithingst... :love: Jag har ett litet CR-projekt, ett gulbrunt sto med relativt blygsamma siffror - 690 i GP och 85,87,81 för dressyr. Målet är bara att få ett dressyrmässigt bättre stoföl som ärvt mammas CR att byta ut mamman med, osv. Hon var i vilket fall betäckt med Söt-Malte och fölade just. Fölet var tyvärr inte gult, men har 91,91,92 för dressyr och G+ på canter (som ingen av föräldrarna har)! Jag såg ut så här ungefär: O_o:bump: Elände att hon inte fick med sig CR... Hon kanske kommer att få lustiga hejsansvejsanföl, men stanna får hon nog ändå. :D Stoet är ombetäckt med Malte redan, men en sån fullträff får man nog inte igen i kombination med gult sto...

Glömde ju: https://www.horsereality.com/horses/694777/foal-doe-694777

Tror du det går att betäcka ett 680 sto med honom? 🙈
Jag försöker då och då med Trakehners men varje gång jag får ett föl så blir jag besviken och skickar iväg alla.
Som idag när jag fick ett föl efter den sista jag har kvar och hade hoppats på något kul, 704+680=664.. 5VG+5VG= 3VG 1A.
Har ett CRCR föl kvar jag tänk prova då lite färgavel kanske muntrar upp mig :laugh: men den har som sagt också låg GP och lite kass confo..
 
Raidade Sydamerikas foundation imorse på jakt efter ett Nesrine-föl och fick tag i ett. Ingen höjdarconfo direkt, 10G2A men ändå nöjd eftersom jag behöver leverhästar från olika ursprung. Tog inte mer än ett par timmar innan någon mailat o frågat om hen fick köpa ut den... Hatar att behöva säga nej dock. Mvh vill vara alla till lags
Vill du köpa Ketalar? Vuxen Nesrine-avkomma ;) bara att börja betäcka med honom
https://www.horsereality.com/horses/254469/asc-ketalar
 
Tror du det går att betäcka ett 680 sto med honom? 🙈
Jag försöker då och då med Trakehners men varje gång jag får ett föl så blir jag besviken och skickar iväg alla.
Som idag när jag fick ett föl efter den sista jag har kvar och hade hoppats på något kul, 704+680=664.. 5VG+5VG= 3VG 1A.
Har ett CRCR föl kvar jag tänk prova då lite färgavel kanske muntrar upp mig :laugh: men den har som sagt också låg GP och lite kass confo..
Klart du kan! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 795
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 990
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 476
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 813
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp