HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har en vän från Nederländerna och det går verkligen inte ens försöka förstå vad hen säger, så jag blev förvånad över att det inte verkar så svårt att läsa. :p
När jag har varit där så tycker jag att det låter förvånansvärt mycket som svenska så länge jag inte riktigt hör vad människor säger. Börjar jag kunna urskilja meningar så låter det bara nonsens

Vad skönt att äntligen kunna byta namn! Jag fattade ju inte vad det var när jag reggade kontot och har stört mig på det sen dess :rofl: eftersom jag nu mera bara har vildhästar försökte jag få till ett passande namn.. :D

Screenshot_20190502_170946.webp

Jag vill också ha ett .nl konto!
Men när jag ska registrera mig kommer det bara en skylt: "cannot contact reCAPTCHA, check your connection and try again"
Inget är fel på min uppkoppling...🤔 Vad gör jag fel?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 990
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 440
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 298
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 777
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur