HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vill du ha hög GP skulle jag kolla på HPAs avkommor men då får du svag confo. Kanske att det finns någon avkommas avkomma med bättre confo nu? Jag kunde tyvärr inte hitta någon i mitt dokument (som ju iof inte alls är fullständigt) som matchade dina krav.

Kan du se lite mellan fingrarna på GPn skulle jag rekommendera @Caoimhe s Gaster med GP652 och 4VG. Han verkar kunna ge bra dressyr-stats också. Kan du tänja lite på confo har jag ju Casper (e Gaster) med GP665 men 2VG 6G+.

Ehrm, jag äger Gasters helbror Gatalydd, så det vore kanske lite som att gå över ån efter vatten :D men Casper ser spännande ut :) jag ska fundera och återkomma
 
Haha åh men har ingen plats.. Tänkte du inte behålla? Kanske vill använda honom när alla mina foundationföl växer upp.
Jag använder honom inte. Alls. Tror jag tagit 3-4 föl efter honom. Så det finns en överhängande risk att han flyttar till en nybörjarbukare som behöver tävlingshäst eller så :D
Jag har svårt att tro att han går att sälja till något annat än leverprojekt... han är inte dålig GP-mässigt, och har helt ok reiningsiffror, men med 10G2A... ja, jag köpte honom också pga Nesrine :D
men jag meddelar i tid innan jag gör något :)
 
@Elin_B och @Riru
För mig kända leverbärare hos foundationhästarna:
28631

Stark, stark misstanke om Albadeia.
Troligen antingen Saqr eller Surayya. (För jag tror inte det är Marqish eller Adira, vilka är de andra möjliga källorna i den specifika hästen)

Det finns säkert fler, jag har inte letat så jättenoga
 
@Elin_B och @Riru
För mig kända leverbärare hos foundationhästarna:
Visa bifogad fil 28631
Stark, stark misstanke om Albadeia.
Troligen antingen Saqr eller Surayya. (För jag tror inte det är Marqish eller Adira, vilka är de andra möjliga källorna i den specifika hästen)

Det finns säkert fler, jag har inte letat så jättenoga
Jag är 100%säker på Albadeia. Både Salix (e.Nadim) och Centaurea (e.Marqish) lämna svettfuxar och jag har hittat andra som gör det också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 595
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
58 965
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 594
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
57 948
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp