HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oj oj, bra kämpat! Jag kan lägga upp honom på private så finns han där om du får plats :D
Mitt problem är egentligen mest den hör stalldelen. Ska dessa sparas eller inte? Jag kan absolut inte bestämma mig :crazy:
28761
 
Mitt problem är egentligen mest den hör stalldelen. Ska dessa sparas eller inte? Jag kan absolut inte bestämma mig :crazy:Visa bifogad fil 28761

Jag gjorde mig ju av med alla AT och jobbar på med att bli av med de flesta andra raser också. Kände hur hjärtat ville hålla kvar dem men sen kände jag nä, jag kan inte spara alla. Hur mycket jag än tycker om dem ryker dem nu. Typ :D
 
Jag gjorde mig ju av med alla AT och jobbar på med att bli av med de flesta andra raser också. Kände hur hjärtat ville hålla kvar dem men sen kände jag nä, jag kan inte spara alla. Hur mycket jag än tycker om dem ryker dem nu. Typ :D
Mitt problem med alla A-T hingstarna är att jag håller på att ställa om aveln för att komma bort från Asien. Det gör att jag inte riktigt vet vad jag ska titta på istället då jag vill fortsätta avla hög GP hästar. Ekvationen har helt enkelt för många obekanta så då blir jag stående med alla de där hingstarna för att behålla valfriheten.
 
Mitt problem med alla A-T hingstarna är att jag håller på att ställa om aveln för att komma bort från Asien. Det gör att jag inte riktigt vet vad jag ska titta på istället då jag vill fortsätta avla hög GP hästar. Ekvationen har helt enkelt för många obekanta så då blir jag stående med alla de där hingstarna för att behålla valfriheten.

Åh, jag förstår. Inte lätt det där, särskilt nu i början när alla hästar fortfarande har samma hästar i stamtavlan, i princip. Känns som det kommer bli lättare om några år typ när alla gamla foundationhästar hamnat med på avstånd
 
Hallå, är det någon som reflekterat över att så länge du hinner öppna sidan därifrån du kan anmäla hästar till tävlingar/shows så kan du anmälan även efter att tävlingen/showen stängt?
 
Enligt mina noteringar ska damen säljas så fort hon pressat fram ett bättre stoföl åt mig, så nu förväntar jag mig en donna med 8VG och åtminstone 85+ för dressyr då i nästa runda :laugh:
Tack :love:


Sämst ju, haha.
Nä, inget sto! :cautious:

Ja, det är lite konstigt. Men ibland lite praktiskt också...
 
Kladdisar, tänkte jag skriva men klabbeuppfödare var det jag tänkte på. Har bestämt mig för att sälja detta vuxna sto med GP672 och 1A, någon som vill ha?
Mosca
 
Så efter mitt misslyckade försök med betäckningar utanför buke - Någon som har en shire med CR gen? Eller tips kanske? :angel: Helst så bra confo och GP som möjligt så klart.
Om du inte hittat någon, eller för framtiden: jag håller precis på att gå igenom alla vuxna shire med Cr-gen som finns. Kan skicka listan med studs som det resulterar i, om du vill :)
 
Om du inte hittat någon, eller för framtiden: jag håller precis på att gå igenom alla vuxna shire med Cr-gen som finns. Kan skicka listan med studs som det resulterar i, om du vill :)
Åh det vore verkligen supersnällt! Jag gjorde ett försök för ett långt tag sedan men det rann ut i sanden av någon anledning :)
 
Jag skulle gärna ta henne :) om du kan lägga henne på ett par dagars trade vore det super, behöver rensa lite.
Är det ok om du hojtar till när du har plats så lägger jag upp henne direkt då? Hon är fulltränad just så kan jag passa på att tävla tills du har plats utan att glömma bort att ta bort utrustning denna gång :laugh: Om du vill få henne betäckt kan jag fixa det nu också.


--

Förresten någon som söker islandssto med hög GP? Eimyrja ska säljas också när fölet är avvant. GP621, 1A tyvärr men star. Lämnade en 633-unge nu senast med Jalfur. Kan fås betäckt nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 594
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
58 957
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 585
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
57 944
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp