HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har för mig att det var någon mer som ville använda Aphodiini? Men får ta det imorgon i så fall för nu ska jag sova :p
 
Plockat ner Wahid från stud, skrället verkar ha dålig kvalitet på sperman eller nått 😒 jag har fått 2/4 fail med honom och 2 har skickat pm om lfg... Vill nån använda honom så säg till bara så lägger jag upp honom :)
 
Hur mycket vill du ha för honom? Kanske kan göra plats (fast jag borde ju egentligen inte ha fler hingstar hahaha).

Är ingen brådska då jag troligtvis inte kommer skicka honom till Gisela ändå, är mest att jag nog inte kommer använda honom då jag avlar för racing och inte reining.
Men jag tänkte kanske 10-15k?
 
Jag har fått ett ZZ... sto :meh: Hon fick SW1 också dock, så kanske kan avla fram något trevligt med SW1-hingsten jag har.
https://www.horsereality.com/horses/703038/foal-doe-703038

Ett till ZZ-sto förväntas senare idag. Varför blir det inga hingstar! :arghh: Nåja, får göra ett nytt försök.

Jag kom på att jag inte marknadsfört min RNRN-hingst. Om någon är intresserad av den färgen. 4VG, 636GP
https://www.horsereality.com/horses/537481/the-archemist

Håller på med projekt att avla fram SW1 D, SW1 Z och så RN på det. Det går långsamt men framåt :p
 
Skulle någon vilja ha detta stofölet? Blir Gisela vid dagens slut men tänkte bara kolla intresset här först. qhz
Skärmavbild 2019-04-26 kl. 10.21.56.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 738
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 881
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 391
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 715
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp