HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hm. Eftersom jag är gravt HR-beroende så tänkte jag att jag skulle göra det hela ännu värre och skaffa mig ett andra konto (på .nl-servern, som jag läst att man får). :D Registrerade mig och allt funkade, men det går inte att logga in? Eller det blir bara vitt på skärmen när jag försöker. (Kommer någon ihåg om man ska få ett ”registreringssvarsmail” efter man registrerar ett konto, för det har jag inte fått...) Någon som har någon smart idé?
 
Är det ok om du hojtar till när du har plats så lägger jag upp henne direkt då? Hon är fulltränad just så kan jag passa på att tävla tills du har plats utan att glömma bort att ta bort utrustning denna gång :laugh: Om du vill få henne betäckt kan jag fixa det nu också.


--

Förresten någon som söker islandssto med hög GP? Eimyrja ska säljas också när fölet är avvant. GP621, 1A tyvärr men star. Lämnade en 633-unge nu senast med Jalfur. Kan fås betäckt nu.
Men absolut, det låter fint! Ja om du har någon matchande hingst får du gärna betäcka. Jag har några bra, men "bara" på GP ~650
 
Hm. Eftersom jag är gravt HR-beroende så tänkte jag att jag skulle göra det hela ännu värre och skaffa mig ett andra konto (på .nl-servern, som jag läst att man får). :D Registrerade mig och allt funkade, men det går inte att logga in? Eller det blir bara vitt på skärmen när jag försöker. (Kommer någon ihåg om man ska få ett ”registreringssvarsmail” efter man registrerar ett konto, för det har jag inte fått...) Någon som har någon smart idé?
Kollade min mail och jag har ett sådant
 
Hm. Eftersom jag är gravt HR-beroende så tänkte jag att jag skulle göra det hela ännu värre och skaffa mig ett andra konto (på .nl-servern, som jag läst att man får). :D Registrerade mig och allt funkade, men det går inte att logga in? Eller det blir bara vitt på skärmen när jag försöker. (Kommer någon ihåg om man ska få ett ”registreringssvarsmail” efter man registrerar ett konto, för det har jag inte fått...) Någon som har någon smart idé?

Är det som en exakt kopia där alla bärare av olika gener är samma osv? Vore ju supersmidigt att skapa konto där att använda till research utan att bryta några regler..
 
Är det som en exakt kopia där alla bärare av olika gener är samma osv? Vore ju supersmidigt att skapa konto där att använda till research utan att bryta några regler..
Alltså. Jag vet inte (än). Kan ju inte logga in... :rofl: Men åtminstone nån här (kommer inte ihåg vem) har redan konto där också, hen vet säkert...
 
Men absolut, det låter fint! Ja om du har någon matchande hingst får du gärna betäcka. Jag har några bra, men "bara" på GP ~650
Toppen! Jag har inte bråttom (verkar ändå lönlöst att få ner antalet tillräckligt ändå) så ta den tid du behöver :)
Jag har trappat ner klabbarna så är tyvärr inte så uppdaterad men kika på @Arisj hingstar är mitt tips.
 
Hm. Eftersom jag är gravt HR-beroende så tänkte jag att jag skulle göra det hela ännu värre och skaffa mig ett andra konto (på .nl-servern, som jag läst att man får). :D Registrerade mig och allt funkade, men det går inte att logga in? Eller det blir bara vitt på skärmen när jag försöker. (Kommer någon ihåg om man ska få ett ”registreringssvarsmail” efter man registrerar ett konto, för det har jag inte fått...) Någon som har någon smart idé?
Du kan få mina inloggningsuppgifter och komma grooma lite här, om du vill ha mer att göra :angel::p
 
Hm. Eftersom jag är gravt HR-beroende så tänkte jag att jag skulle göra det hela ännu värre och skaffa mig ett andra konto (på .nl-servern, som jag läst att man får). :D Registrerade mig och allt funkade, men det går inte att logga in? Eller det blir bara vitt på skärmen när jag försöker. (Kommer någon ihåg om man ska få ett ”registreringssvarsmail” efter man registrerar ett konto, för det har jag inte fått...) Någon som har någon smart idé?

Vad betyder det här? Får man ha mer än ett konto? Jag trodde det var strängt förbjudet och har grymt dåligt samvete för att jag pysslar lite med dotterns emellanåt.
 
Tycker verkligen att det är väldigt tråkigt att "achievements" försvinner när man pensionerar hästar hos Gisela. Vad hade det egentligen spelat för roll om det fick ligga kvar?! :meh:

Jag håller med! Kikar ofta på saluhästars offspring och hade velat se en massa siffror och achievments, lika retligt var gång det är någon pensionerad.
 
Vad betyder det här? Får man ha mer än ett konto? Jag trodde det var strängt förbjudet och har grymt dåligt samvete för att jag pysslar lite med dotterns emellanåt.
Man får bara ha ett per server så du kan ha två konton, ett på .com servern och ett på .nl servern
Sen är ju frågan hur strikta de är så länge det sköts snyggt = ingen kontakt mellan kontona
 
Ok, gjorde också ett konto där iaf men har inte fått aktiveringsmailet än :p
Mitt kom tillslut, så nu funkar det. Blir till att lära sig ett nytt språk nu då. Tittade in på foundation. Skulle ni köpa den här:

Doe 90839 heeft een goede hoeveelheid elasticiteit tijdens het stappen. Hij heeft een super tweetelgang ritme. Het ziet er naar uit dat je zijn galop goed onder controle kunt houden. Foal Doe 90839's rengalop is goed onder controle en heeft mooie uitgestrekte passen.

Zijn postuur is perfect in balans! Wanneer je zijn hoofd van dichtbij bekijkt, zie je dat hij hele mooie proporties heeft. Foal Doe 90839heeft geweldige elasticiteit in de schouders. Zijn rug ziet er stevig uit en is niet te lang of te kort. Precies een mooie lengte. Zijn achterhand is heel goed ontwikkeld met goede bespiering en flexibiliteit. Foal Doe 90839 zijn voorbenen zijn praktisch identiek. Mooi symmetrisch en recht. Hij heeft een mooie hoeveelheid behang.
 
Är ingen brådska då jag troligtvis inte kommer skicka honom till Gisela ändå, är mest att jag nog inte kommer använda honom då jag avlar för racing och inte reining.
Men jag tänkte kanske 10-15k?

Jag är intresserad men behöver nog några dagar för att frigöra plats om det är okej?
 
Mitt kom tillslut, så nu funkar det. Blir till att lära sig ett nytt språk nu då. Tittade in på foundation. Skulle ni köpa den här:

Doe 90839 heeft een goede hoeveelheid elasticiteit tijdens het stappen. Hij heeft een super tweetelgang ritme. Het ziet er naar uit dat je zijn galop goed onder controle kunt houden. Foal Doe 90839's rengalop is goed onder controle en heeft mooie uitgestrekte passen.

Zijn postuur is perfect in balans! Wanneer je zijn hoofd van dichtbij bekijkt, zie je dat hij hele mooie proporties heeft. Foal Doe 90839heeft geweldige elasticiteit in de schouders. Zijn rug ziet er stevig uit en is niet te lang of te kort. Precies een mooie lengte. Zijn achterhand is heel goed ontwikkeld met goede bespiering en flexibiliteit. Foal Doe 90839 zijn voorbenen zijn praktisch identiek. Mooi symmetrisch en recht. Hij heeft een mooie hoeveelheid behang.
Min hollänska är obefintlig men det låter väl som om det har rätt bra exteriör inga G+ eller VG på galopperna och skritten tolkar jag som G även den
Edit via google translate blir Galoppen G+ till VG
 
Mitt kom tillslut, så nu funkar det. Blir till att lära sig ett nytt språk nu då. Tittade in på foundation. Skulle ni köpa den här:

Doe 90839 heeft een goede hoeveelheid elasticiteit tijdens het stappen. Hij heeft een super tweetelgang ritme. Het ziet er naar uit dat je zijn galop goed onder controle kunt houden. Foal Doe 90839's rengalop is goed onder controle en heeft mooie uitgestrekte passen.

Zijn postuur is perfect in balans! Wanneer je zijn hoofd van dichtbij bekijkt, zie je dat hij hele mooie proporties heeft. Foal Doe 90839heeft geweldige elasticiteit in de schouders. Zijn rug ziet er stevig uit en is niet te lang of te kort. Precies een mooie lengte. Zijn achterhand is heel goed ontwikkeld met goede bespiering en flexibiliteit. Foal Doe 90839 zijn voorbenen zijn praktisch identiek. Mooi symmetrisch en recht. Hij heeft een mooie hoeveelheid behang.

Äsch, både inte vara helt omöjligt för dig som bor i T.

Google translate:
"Doe 90839 has a good amount of elasticity while walking. He has a super two-beat rhythm. It looks like you can keep his canter well under control. Foal Doe 90839's run-on run is well under control and has beautiful expansive steps.

His posture is perfectly balanced! If you look closely at his head, you can see that he has very nice proportions. Foal Doe 90839 has great elasticity in the shoulders. His back looks firm and is not too long or too short. Just a nice length. His hindquarters are very well developed with good muscularity and flexibility. Foal Doe 90839's front legs are practically identical. Beautifully symmetrical and straight. He has a nice amount of wallpaper."

Run-on run? wallpaper? :rofl:
 
Min hollänska är obefintlig men det låter väl som om det har rätt bra exteriör inga G+ eller VG på galopperna och skritten tolkar jag som G även den
Edit via google translate blir Galoppen G+ till VG
😂
Äsch, både inte vara helt omöjligt för dig som bor i T.

Google translate:
"Doe 90839 has a good amount of elasticity while walking. He has a super two-beat rhythm. It looks like you can keep his canter well under control. Foal Doe 90839's run-on run is well under control and has beautiful expansive steps.

His posture is perfectly balanced! If you look closely at his head, you can see that he has very nice proportions. Foal Doe 90839 has great elasticity in the shoulders. His back looks firm and is not too long or too short. Just a nice length. His hindquarters are very well developed with good muscularity and flexibility. Foal Doe 90839's front legs are practically identical. Beautifully symmetrical and straight. He has a nice amount of wallpaper."

Run-on run? wallpaper? :rofl:
Ja, det går att gissa sig till vad saker betyder. Det ser mest lite kul ut. Och förvirrande. Men det är ännu mer förvirrande att han har en ”trevlig mängd tapeter”. Ska se var jag ska sätta upp dessa, nu när de tydligen kom med på köpet... :rofl:

Jag köpte fölet från foundation (det var undan Lady). Ganska ok för ett första försök. 89,83,81 för dressyr och 2VG. Skulle inte köpa på foundation, så det börjar ju bra det här...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 596
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
58 967
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 596
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
57 950
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp