Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bugg nu. Köper och betalar för en häst men den går ändå till någon annans konto. Den står som out under mitt bank account, att jag köpt den och att pengarna dragits, samt att det kom upp i foundation att jag köpt den. Men som sagt, hästen fick en annan spelare :(

Det är ju totalt hopplöst att försöka köpa några knabbar nu, det säger bara poof så har någon annan norpat dem. :( Jag får nog vänta lite tills nyhetens behag har gått över. Kanske lika bra, eftersom jag fortfarande behöver sälja ett antal hästar för att få plats i stallet.

Bugg nu. Köper och betalar för en häst men den går ändå till någon annans konto. Den står som out under mitt bank account, att jag köpt den och att pengarna dragits, samt att det kom upp i foundation att jag köpt den. Men som sagt, hästen fick en annan spelare :(

PM:a Deloryan så får du pengar och FT tillbaka. Det hände mig med.

79-74-82 och 87-65-86. Den första väldigt mkt högre GP än den andra. Och hingst. Han ryker nog, trots 3 VG..

Edit: De verkar dock ligga lite bättre hoppmässigt tkr jag...

Ok. Hittade ett sto med bara 12G och 1G+ så tänkte pensionera. Men hade 84,81,82 i dressyr så tänkte om jag skulle behålla ändå.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 965
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 360
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 242
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 918
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31