Bukefalos 28 år!

Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har kommit ett steg på vägen när gäller att inte ha kvar alla mina araber. Följande ska få nya hem är tanken. Alla har stjärnor, Black Arrow är Proven, de två som har fått föl har fått en del finingar.

Kaa
Kku
Blazing Glory
Aa Nekhtou
Black Arrow

@inverterad nu ingen av de två utöver Black Arrow du var intresserad av med på listan (än?) men det kan ändras...

Jag vet att en del visat intresse för Black Arrow tidigare, @Shaggy och @Laa kanske?
Ingen som var intresserad av någon av araberna?
 
Nu när jag rensat så kunde jag ju inte hålla mig från att kolla market och köpte denna mg-superior-one-84705
Blir ny confoförbättrare (förhoppningsvis..) som får byta ut min andra med mycket lägre GP och som jag ändå aldrig använder.
Antar att ingen annan vill ta över den gamla? shery-x
 
Nån som har plats? Azgeda har ett 8VG-arabstoföl på buyout som jag skulle vilja köpa men jag har 5 hästar över gränsen just nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 218
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 124
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
62 067
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 889
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hund rädd i ny bil
  • Återkommande uvi

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp