Bukefalos 28 år!

Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollade cobmarknaden och hittade detta hingstfölet. kwixil-boombolt
Började rensningen lite tidigare och lyckades få en extra plats ledig :laugh:
Inte världens bästa GP men jag tyckte allt inräknat och med dom föräldrarna så var det ändå ett ganska lyckat föl. Kostade bara 2,5k.

Edit. Han fick växa upp för jag behövde honom redan :p
 
Senast ändrad:
Jag behöver sluta med lite av mina sido/hobby-projekt. Till att börja med ska mina AT bort. De jag har som går och skräpar är:
Ett sto med Aytaç som mormor
https://www.horsereality.com/horses/392032/seraphinite
och två av hennes föl
stoföl efter Aphodiini (1 år 11 månader)
https://www.horsereality.com/horses/831378/adularia
hingstföl efter Actaus (11 månader)
https://www.horsereality.com/horses/926832/Almandine

De är inte så fantastiska men om någon leker Rabicano-leken så kanske någon är intressant?
 
Alltså åååh! :arghh:
Jag har hållt på sedan i slutet av januari att ta fram en fux-CB från mitt EeAA sto och nu äntligen ploppade första fuxen ut. Men varför ska han ha ett förbaskat BA och A då? Från 4VG1A mamma och 12G pappa...

Hahah skulle kolla igenom dokumentet över foundationhästar för att se om det är noterat vilka som kan ge Ee och hittade ett sto med kommentaren "Lady of Shat" efter att ha satt horrible på både GP och confo :laugh:
 
Hahah skulle kolla igenom dokumentet över foundationhästar för att se om det är noterat vilka som kan ge Ee och hittade ett sto med kommentaren "Lady of Shat" efter att ha satt horrible på både GP och confo :laugh:
Fyy, jag är ändå rätt glad för mitt Ee och 4VG1A sto som blir DC ibland, känns som rätt bra förutsättningar att få ett vettigt fuxföl men icke...
 
@Murray mitt sto som jag betäckte med Rhythm of sound kastade (ett av tre ston som kastat idag, blä liksom) - kan vi försöka igen när du har möjlighet? Ingen brådska eller så.
 
Såg att de ändrat räntan så att man nu får 0% om man har mycket pengar. Förstår varför men 0% är väl lite väl snålt, kunde de inte gett mig 0.0001% eller något iallafall :cautious:
 
Såg att de ändrat räntan så att man nu får 0% om man har mycket pengar. Förstår varför men 0% är väl lite väl snålt, kunde de inte gett mig 0.0001% eller något iallafall :cautious:

Beror det inte på hur mycket du har på banken? Jag har inte så mycket pengar man jag ser till att bara ha så mycket på banken så jag får 50% i stället för 30%. Ja jag är snål men jag tjänar inte alls så mycket som en del andra lyckas med.
 
Beror det inte på hur mycket du har på banken? Jag har inte så mycket pengar man jag ser till att bara ha så mycket på banken så jag får 50% i stället för 30%. Ja jag är snål men jag tjänar inte alls så mycket som en del andra lyckas med.

Ja, absolut! Men ogillar att ha 50 000 000+ på "spenderarkontot" för att komma ner på högsta nivån som ger ränta alls. Och komma ihåg att föra över räntepengarna varje morgon. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 133
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 630
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 620
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 428
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Valp 2025
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp