Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag köper gärna henne :) 200 000?
Oj, jag hade inte ens tänkt så högt :eek::rofl: Men javisst, ännu bättre med inom bukemaffiafamiljen :D Men då startar jag inte en budgivning :)

Tack vare detta så ändrade jag på priset på en rabicano bärare till bara en budgivning så får vi se vad jag får för honom :p
 
@Trott Hon ligger uppe på privat försäljning till dig, säg till om du behöver tid till att fixa plats eller så :) Med en not om att jag kan vara intresserad av ett föl efter henne i framtiden :D (...om jag någonsin kommer kunna köpa hästar igen :cautious:)

Till andra om någon annan kan vara intresserad, jag har några föl som väntar på att växa upp som antingen är bärare eller har synlig rabicano. Jag är mest intresserad av hingstarna med synlig rabicano, så stofölen kan jag tänka mig att sälja :)
 
Förresten @Riru min dam Pearl Jam har vilat sig tillräckligt nu, hon vill ha en dejt med en rabicano hingst utan CR :D Om du har någon kvar?
 
Jag har legat ohjälpligt efter med att båda träna, tävla och gå igenom alla fölen som kommit senaste dagarna och hade äntligen tagit mig igenom alla fölen, då dimper det ner två till :rage::p
Men går inte att klaga när det är ett litet PRE-sto med hela 87-84-83 för dressyr, dessutom 6VG 2G+ :love:
Noemi

Hittade några guldkorn i högen (kommer aldrig klara hard cap när den kommer :meh:)
Tex en trak-märr med SW1&RN, GP744, 272 för dressyr och 402 för hoppning :love:
Sudoku
Min första Pijk Batyr-unge (AT) också, med 731, 329 för endurance och 6VG. Visserligen efter mitt super-sto men det var en trevlig överraskning. :D
Zuri


Jaha, en till fölis född under tiden jag skrev det här, får aldrig sova ju.. :cautious:
 
Eftersom jag blir så less på att försöka sälja dessa på den öppna marknaden så gör jag ett till försök här. Det är alltså normandiska cobar allihop, och jag ser hellre att de hamnar inom Bukekretsar än att de ska hamna hos någon fulprutande :devil:... dessutom hade just den här prutande intressenten köpt en häst av mig tidigare och gett den ett asfult namn, så jag känner mig ganska anti bara för det. :angel:

Med det sagt är jag inte grinig med priserna, är någon intresserad så föreslå en summa. Annars blir det troligen Gisela för dem pga att jag gått över till knabbar och känner att det är synd att ha hästar av andra raser som mest bara skrotar. Men det känns motigt eftersom de trots allt inte är dåliga kvalitetsmässigt.

Laurent du Marais - 616 GP, 6VG, 6G
Cadeau du Château - 647 GP, 4VG, 8G
Elize de la Montagne - 605 GP, 5VG, 7G, Proven
Perle de la Plage - 613 GP, VG, 7G
 
Eftersom jag blir så less på att försöka sälja dessa på den öppna marknaden så gör jag ett till försök här. Det är alltså normandiska cobar allihop, och jag ser hellre att de hamnar inom Bukekretsar än att de ska hamna hos någon fulprutande :devil:... dessutom hade just den här prutande intressenten köpt en häst av mig tidigare och gett den ett asfult namn, så jag känner mig ganska anti bara för det. :angel:

Med det sagt är jag inte grinig med priserna, är någon intresserad så föreslå en summa. Annars blir det troligen Gisela för dem pga att jag gått över till knabbar och känner att det är synd att ha hästar av andra raser som mest bara skrotar. Men det känns motigt eftersom de trots allt inte är dåliga kvalitetsmässigt.

Laurent du Marais - 616 GP, 6VG, 6G
Cadeau du Château - 647 GP, 4VG, 8G
Elize de la Montagne - 605 GP, 5VG, 7G, Proven
Perle de la Plage - 613 GP, VG, 7G
Du får inte pensionera Cadeau än, jag är inte färdig med honom än! ;D

Hade jag haft plats hade jag köpt honom, men det finns inte en chans att jag gallrar bort 100 hästar en gång till... om, eller snarare när, lösdrifter blir verklighet skulle jag kunna ta honom, men frågan är om du är beredd att behålla honom så länge till? Isf: 75 000? Mer iom att du står med en uppbunden boxplats i säkert en månad minst?
 
Förresten @Riru min dam Pearl Jam har vilat sig tillräckligt nu, hon vill ha en dejt med en rabicano hingst utan CR :D Om du har någon kvar?
@Riru Och Hungry Daze igen, hoppas på ett sto som jag kan avla med min rabicano hingst med :p

Beror på vad du är ute efter för stam? :p Och ras? Men jag gissar AT?:laugh:
acajou Svart, son till Acrossus så har en inavlad stam. Men i den synliga stamtavlan är det bara dubbel Aytac.
acrossus Fux, son till Aphodiini så också inavlad stam
limarus-nib Fux, icke inavlad

Eftersom jag blir så less på att försöka sälja dessa på den öppna marknaden så gör jag ett till försök här. Det är alltså normandiska cobar allihop, och jag ser hellre att de hamnar inom Bukekretsar än att de ska hamna hos någon fulprutande :devil:... dessutom hade just den här prutande intressenten köpt en häst av mig tidigare och gett den ett asfult namn, så jag känner mig ganska anti bara för det. :angel:

Med det sagt är jag inte grinig med priserna, är någon intresserad så föreslå en summa. Annars blir det troligen Gisela för dem pga att jag gått över till knabbar och känner att det är synd att ha hästar av andra raser som mest bara skrotar. Men det känns motigt eftersom de trots allt inte är dåliga kvalitetsmässigt.

Laurent du Marais - 616 GP, 6VG, 6G
Cadeau du Château - 647 GP, 4VG, 8G
Elize de la Montagne - 605 GP, 5VG, 7G, Proven
Perle de la Plage - 613 GP, VG, 7G
Du får inte pensionera Cadeau än, jag är inte färdig med honom än! ;D

Hade jag haft plats hade jag köpt honom, men det finns inte en chans att jag gallrar bort 100 hästar en gång till... om, eller snarare när, lösdrifter blir verklighet skulle jag kunna ta honom, men frågan är om du är beredd att behålla honom så länge till? Isf: 75 000? Mer iom att du står med en uppbunden boxplats i säkert en månad minst?

Jag kanske kan se om jag kan göra plats åt Cadeau så att han finns kvar om @Invicta inte kan behålla honom :)
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Du får inte pensionera Cadeau än, jag är inte färdig med honom än! ;D

Hade jag haft plats hade jag köpt honom, men det finns inte en chans att jag gallrar bort 100 hästar en gång till... om, eller snarare när, lösdrifter blir verklighet skulle jag kunna ta honom, men frågan är om du är beredd att behålla honom så länge till? Isf: 75 000? Mer iom att du står med en uppbunden boxplats i säkert en månad minst?

Om du går med på 80 så kan jag hålla kvar honom tills du har plats. :) Jag har inte pinfullt i stallet än så jag kan ha några hästar som avviker från trenden, men eftersom jag kontinuerligt avlar mina knabbar och köper in foundations när jag snubblar över några lovande så behöver jag alla lediga platser jag kan ordna. Jag kan försöka få till en Proven på honom under väntetiden så att han inte bara står och är till prydnad. :idea:
 
Någon (ny?) spelare som vill ha en helt ok tävlingshäst i endurance.
Han är en riktig trotjänare hos mig med en hel hög DC, han är clinical approved och proven men har blivit omsprungen många gånger om avelsmässigt.
Han tjänar regelbundet pengar hos mig i Europa
https://www.horsereality.com/horses/231690/mbs-wild-card-dc

33079
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 765
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 432
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 923
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 753
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp