Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snygg teckning på knabbe! Synd att han GP-mässigt inte är så bra:meh:
knabbe.png
 
Förresten hur vill ni göra när vi lyckas hitta nya bärare? Ska vi gå ut med det direkt? Försöka få tag i möjliga bärare på .com först och kanske vänta tills vi betäckt/fått första fölen? Låta folk komma på det själva?
 
Eftersom det går mycket snabbare att fråga er än att leta igenom HR så undrar jag om ni har span på någon welshhingst med lägst 670 i GP, utan A/BA och med Hir Pob Aros så långt bak som möjligt eller ingen HPA alls vore drömmen :D .

Stoet: https://www.horsereality.com/horses/828460/zilver-cream
Och där kollade jag på stoet och insåg att det var min uppfödning och släkt med hingsten mer än bara genom HPA... :rofl: Ok. Glöm mitt tidigare inlägg...:)
 
Förresten hur vill ni göra när vi lyckas hitta nya bärare? Ska vi gå ut med det direkt? Försöka få tag i möjliga bärare på .com först och kanske vänta tills vi betäckt/fått första fölen? Låta folk komma på det själva?

Det skadar väl aldrig att vänta en "fölrunda" eller nåt sånt. ;)

Förresten, hur hittade ni PRE-bärarna? Gick igenom alla vuxna en efter en eller fanns det ledtrådar att gå på?
 
Det skadar väl aldrig att vänta en "fölrunda" eller nåt sånt. ;)

Förresten, hur hittade ni PRE-bärarna? Gick igenom alla vuxna en efter en eller fanns det ledtrådar att gå på?

Delo har tydligen sagt att det redan fanns vuxna rabicano inom PRE, så var ett gäng på discord som satte igång att leta och hittade dem inom en dag eller nåt.
Vi skickade meddelande till dom som ägde bärarna och frågade om dom ville sälja :p
Jag satte också igång att leta men jag hann inte komma så långt innan dom andra hittade dem.
 
Oj, jag hade inte ens tänkt så högt :eek::rofl: Men javisst, ännu bättre med inom bukemaffiafamiljen :D Men då startar jag inte en budgivning :)

Tack vare detta så ändrade jag på priset på en rabicano bärare till bara en budgivning så får vi se vad jag får för honom :p
Äsch, det ska väl ändå löna sig med allt slit :) pengar har jag gott om :p
Jag fick en bärare såld för 50 000 buy out, men han hade den där mörka Isabell färgen. Andra bärare har jag inte fått sålda än 😏
 
Jag behöver en riktigt bra arabhingst utan MG Stryke Three i ngt led. Det är min största utmaning just nu. Hög GP i race och inte alltför dålig confo. Vilken hingst ska jag ta?
 
Ok du kan titta på den Laurus Nobilis , han har 313 men har lämnat 321 och vad jag gillar med honom är att han lämnar rejält på styrka.
Högre GP hittar du hos några hingstar hos @inverterad

Jag har ju min egen Wadi Dawasir med 319 som givit många fin avkommor men han har ett störande A på galopp. Laurus har jag aldrig testat och det är nog för att jag av ngn anledning tycker det är roligt med hög total GP. Ska kika runt lite. Tack :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 802
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 520
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 100
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 084
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp