Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu vet jag inte vilken hingst du använt men jag tror att vi har mer än ett sabinoanlag inom araben. Jag tänkte testa saken och betäcka mitt sto med den teckningen med den här hingsten. Han är vuxen om två eller tre dagar så väntar du tills dess får du gärna testa du också.
https://www.horsereality.com/horses/833601/delonix

Jag har använt en utifrån som har samma teckning. Men om Laurus Nobilis kan ge den så kan jag tänka mig att betäcka alla tomma ston med honom omedelbums :D
 
Loggade in för kvällen och har såklart fått meddelande om en av mina cob-hingstar till salu, av en person som tidigare försökt skambuda på mina bra cobar...
Hen ställde visserligen bara en fråga om han inte blivit kliniskt godkänd eller om han var otestad, men med tanke på tidigare interaktioner med människan känns det som inledningen till ännu ett försök att få mig att släppa iväg bra hästar till låga priser. :down: Det privilegiet är reserverat för Bukegänget och ingen annan. :devil:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 714
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 304
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 705
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 630
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp