Horsereality XIV

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

NĂ€r jag Ă€r klar med fjordingarna hĂ€r LÄNK sĂ„ tĂ€nkte jag ge mig pĂ„ brabanterna faktiskt :laugh: Men vet inte om jag kommer köpa nĂ„gon, för jag tycker stona Ă€r sĂ„ fula och det Ă€r ju dom man kommer ha mest av om man ska avla:cautious: Men jag vill ha fler körraser..
Vad har dom för meningar pĂ„ sina An? Är det G-meningar eller A-meningar?
TÀnkte om det Àr nÄgot speciellt jag dÄ ska hÄlla utkik efter nÀr jag gÄr igenom alla foundationhÀstar.
 
Jag hade sagt nej, tyvÀrr. Jag vill helst begrÀnsa avkommorna. Kanske tipsa om nÄgon ok avkomma eller annan hingst som har HRC (om du kÀnner till nÄgon, och har ork).

Jag har bara enbart GP pĂ„ tre hingstar. Ska jag sĂ€tta HRC pĂ„ dem Ă„t nĂ„gon som inte Ă€r bukespelare sĂ„ vill jag att de ska ha en hingst jag kan ”byt-betĂ€cka” med. Dvs det ska ge mig nĂ„got att gĂ„ miste om min DP.
Sant, bra poĂ€ng. Tveksamt om hen har nĂ„gon hingst som Ă€r intressant för mig. Funderar pĂ„ att kompromissa och erbjuda 50% pĂ„ DP (tror han Ă€ndĂ„ Ă€r uppe för 200DP). Med argumentet ni har nĂ€mnt. 😊
 
  • Gilla
Reactions: Laa
NĂ€r jag Ă€r klar med fjordingarna hĂ€r LÄNK sĂ„ tĂ€nkte jag ge mig pĂ„ brabanterna faktiskt :laugh: Men vet inte om jag kommer köpa nĂ„gon, för jag tycker stona Ă€r sĂ„ fula och det Ă€r ju dom man kommer ha mest av om man ska avla:cautious: Men jag vill ha fler körraser..
Vad har dom för meningar pĂ„ sina An? Är det G-meningar eller A-meningar?
TÀnkte om det Àr nÄgot speciellt jag dÄ ska hÄlla utkik efter nÀr jag gÄr igenom alla foundationhÀstar.
Jag höll pÄ med brabanter ett tag och har haft funderingar pÄ att börja igen, men det finns(eller fanns, en del har anvÀnt honom sen jag frÄga om man kunde fÄ betÀcka med honom) bara en enda hingst med G pÄ galopp eller om det var canter. Alla andra Àr A eller BA
 
Sant, bra poĂ€ng. Tveksamt om hen har nĂ„gon hingst som Ă€r intressant för mig. Funderar pĂ„ att kompromissa och erbjuda 50% pĂ„ DP (tror han Ă€ndĂ„ Ă€r uppe för 200DP). Med argumentet ni har nĂ€mnt. 😊
Vilken level Ă€r personen pĂ„? Är det en lĂ„g sĂ„ lĂ€r hen ju fĂ„ dp "snart" bara den levlar upp..
 
Jag höll pÄ med brabanter ett tag och har haft funderingar pÄ att börja igen, men det finns(eller fanns, en del har anvÀnt honom sen jag frÄga om man kunde fÄ betÀcka med honom) bara en enda hingst med G pÄ galopp eller om det var canter. Alla andra Àr A eller BA

Hittade ett par foundationhÀstar i Afrika, Finn och Anja, som lÀmnar G pÄ galopp :up:
 
Remko x Feliene
Finn x Anja
Ewaud x Anja
Henry x Kato
Henry x Marije
Henry x Lenie
Henry x Feliene
Jurre x Anja

Dessa kombinationer ger G pÄ galopp i Afrika. Om bÄde sto och hingst spelar roll eller bara en vet jag ju inte.
Men Anja, Feliene och Henry stÄr för de flesta Gn sÄ kanske bara Àr dom?

Kan dock inte fortsÀtta kika pÄ resten av kontinenterna dÄ jag nyss tagit sömntablett och mÄste gÄ och lÀgga mig :laugh: Forts imorgon...
 
ugh... fick ett mail om nÄgon som ville köpa ett _bra_ drÀktigt sto. Jag frÄgar var hen tycker Àr bra och vilken prisklass hen tÀnkt sig.
Blir ombedd att erbjuda hen nÄgot, eftersom hen bara tittar och jÀmför och köper de bÀsta hÀstarna hen kan fÄ tag pÄ (sÄ sugen jag blir pÄ att hjÀlpa till... :p )
NÄvÀl, hade precis bestÀmt mig för att pensionera ett sto med hög confo men för mig för lÄg GP dÄ hon gett mig ett par föl jag har kvar. SÄ frÄgade om hon var av intresse, och sa att jag kunde betÀcka henne med en av mina hingstar för en additional fee.

Hen undrade vad det skulle kosta att köpa henne betÀckt med EmLar. Jag sÀljer typ aldrig bra ston, sÄ jag har ingen aning. Och var vÀldigt instÀlld pÄ att skicka pÄ spa. SÄ jag informerar om att EmLar Àr stoets pappa och undrar vad hon kan tÀnka sig att betala.

"You tell me".

:mad: :cautious:

SÄ sugen pÄ att dra till med typ 50k + stud fee. Bara för att jag Àr irriterad. :p
 
SÄ sugen pÄ att dra till med typ 50k + stud fee. Bara för att jag Àr irriterad. :p

Do it. :devil: Jag Àr sÄ dödens trött pÄ spelare som vill ha allt serverat istÀllet för att sjÀlva anstrÀnga sig lite. Att hen sedan vill ha en inavelsbetÀckning pÄ det hade fÄtt mig att be mÀnniskan fara och flyga, faktiskt. HÀdanefter sÄ fÄr mina uppfödningar gÄ till Gisela eller nÄgon i BukegÀnget om intresse finns, för det Àr alldeles för drygt att försöka sÀlja dem utan att fÄ skambud eller andra korkade meddelanden.
 
ugh... fick ett mail om nÄgon som ville köpa ett _bra_ drÀktigt sto. Jag frÄgar var hen tycker Àr bra och vilken prisklass hen tÀnkt sig.
Blir ombedd att erbjuda hen nÄgot, eftersom hen bara tittar och jÀmför och köper de bÀsta hÀstarna hen kan fÄ tag pÄ (sÄ sugen jag blir pÄ att hjÀlpa till... :p )
NÄvÀl, hade precis bestÀmt mig för att pensionera ett sto med hög confo men för mig för lÄg GP dÄ hon gett mig ett par föl jag har kvar. SÄ frÄgade om hon var av intresse, och sa att jag kunde betÀcka henne med en av mina hingstar för en additional fee.

Hen undrade vad det skulle kosta att köpa henne betÀckt med EmLar. Jag sÀljer typ aldrig bra ston, sÄ jag har ingen aning. Och var vÀldigt instÀlld pÄ att skicka pÄ spa. SÄ jag informerar om att EmLar Àr stoets pappa och undrar vad hon kan tÀnka sig att betala.

"You tell me".

:mad: :cautious:

SÄ sugen pÄ att dra till med typ 50k + stud fee. Bara för att jag Àr irriterad. :p
Mer :p
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 782
Senast: Iamia
·
  • LĂ„st
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 456
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 953
Senast: igbest
·
  • LĂ„st
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 774
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp