Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blev lite knäckt häromdagen när jag hittade flertalet fjordingar(5+) på foundation som var i klass med mina egna uppfödningar. Känns lite meningslöst att lägga tid och dp på att avla när det kostar en sång att köpa 🤷🏼‍♀️
 
Jag blev lite knäckt häromdagen när jag hittade flertalet fjordingar(5+) på foundation som var i klass med mina egna uppfödningar. Känns lite meningslöst att lägga tid och dp på att avla när det kostar en sång att köpa 🤷🏼‍♀️
Man får trösta sig med att det behövs ett brett ursprung från flera linjer så ditt förädlingsarbete har nog inte varit bortkastat ändå
 
Jag blev lite knäckt häromdagen när jag hittade flertalet fjordingar(5+) på foundation som var i klass med mina egna uppfödningar. Känns lite meningslöst att lägga tid och dp på att avla när det kostar en sång att köpa 🤷🏼‍♀️
Fast det är öken att avla på foundationfödda hästar. De flesta lämnar ju fullständigt slumpartade avkommor.
 
Hur menar du? Det är ju om man har fler hästar än stallplatser man inte ska kunna avla, i dagsläget kan man ju inte köpa från foundation utan plats i stallet, så det blir ju ingen skillnad. :)
Jag tänkte att eftersom de begränsar pga att marknaden är överfylld (och varit det sen dag 1) så borde de begränsa foundation med. Vet att @athena_arabians har varit inne på det innan
 
Kommer ni ihåg när man stressade för att få ihop den där jäkla universitetsutbildningen... :rofl: Den har man ju verkligen nytta för;)
Jag är glad att den är klar (fast jag kommer ju inte behöva pengarna) för då är det bara att kröa igång när företagen blir färdiga. Tycker dock jäkligt synd om nybörjarna nu. Hur ända in i glödheta ska de få ihop de pengarna när de redan är panka som det är?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 700
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 275
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 644
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 585
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp