Bukefalos 28 år!

Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså en del arabmänniskor verkar lite bittra för att en del av de bästa hingstarna endast har DP som betalning. Prometheus med 326 för endurance fick endast två gilla på arabdiscorden, båda från bukefalister tror jag. :D
Jag lovar att när de själva får en kanonhingst så sätter de bara DP där med. Hur ska man annars tjäna dp? Och dessutom är det ju ett sätt att undvika att en bra hingst blir överanvänd.

Min Shehzaad-avkomma har redan tjänat in sin uppåldringsavgift 😍
 
Jag lovar att när de själva får en kanonhingst så sätter de bara DP där med. Hur ska man annars tjäna dp? Och dessutom är det ju ett sätt att undvika att en bra hingst blir överanvänd.

Min Shehzaad-avkomma har redan tjänat in sin uppåldringsavgift 😍

Hur gör ni reklam för era hingstar, alltså hur hittar andra dem? Måste man vara med på discord?

Funderar ju på att åldra upp Parzival när han fyllt ett år, är det värt det? Kommer folk hitta honom? Och är det så intressant med dubbelgul hingst? https://www.horsereality.com/horses/1141325/parzival
 
Alltså en del arabmänniskor verkar lite bittra för att en del av de bästa hingstarna endast har DP som betalning. Prometheus med 326 för endurance fick endast två gilla på arabdiscorden, båda från bukefalister tror jag. :D
Medan jag var med på arabdiscorden så fick jag den typen av kommentarer via PM
 
@Shaggy Har du tid med Myosotis-dejter? Och skulle man kunna få några med Luxtamere Certified efter det?
Japp nu passar perfekt. Hovis kommer om stund och ska se om hon kan hitta något i hoven på hästen. Den har alldeles för ont för att det ska bero på enbart en senskada.
@Riru är du också här?
Har ni för övrigt sett att Bittercowgirl säljer en hingstunde med 321 för distans och 53 i stryka på discord DM-lot-6 e en av Inverterads hingstar
 
Japp nu passar perfekt. Hovis kommer om stund och ska se om hon kan hitta något i hoven på hästen. Den har alldeles för ont för att det ska bero på enbart en senskada.
@Riru är du också här?
Har ni för övrigt sett att Bittercowgirl säljer en hingstunde med 321 för distans och 53 i stryka på discord DM-lot-6 e en av Inverterads hingstar

Fy så jobbigt med din häst, hoppas verkligen hovis hittar nåt lättläst!

Och tusen tack för Myosotis-dejterna :heart
 
Japp nu passar perfekt. Hovis kommer om stund och ska se om hon kan hitta något i hoven på hästen. Den har alldeles för ont för att det ska bero på enbart en senskada.
@Riru är du också här?
Har ni för övrigt sett att Bittercowgirl säljer en hingstunde med 321 för distans och 53 i stryka på discord DM-lot-6 e en av Inverterads hingstar

Såg det, undrar hur hon tänker, finns ju bara en handfull hingstar över 320 och några föl.
 
Japp nu passar perfekt. Hovis kommer om stund och ska se om hon kan hitta något i hoven på hästen. Den har alldeles för ont för att det ska bero på enbart en senskada.
@Riru är du också här?
Har ni för övrigt sett att Bittercowgirl säljer en hingstunde med 321 för distans och 53 i stryka på discord DM-lot-6 e en av Inverterads hingstar

Jag tror jag är för sen så får se om vi kan ta det efter hovis eller imorgon :)

Det vore grymt om han kom till en bukare! Unnar ingen annan bra hästar.:D @Laa? @Elin_B ? @Riru ?

Om @Elin_B budar så skippar jag såklart, men om ingen annan vill köpa så kan jag testa. Jag försöker dock hålla i mina hrc nu när det blivit konkurrens i SA :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 138
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
64 608
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 626
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 460
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp