Bukefalos 28 år!

Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror jag är för sen så får se om vi kan ta det efter hovis eller imorgon :)



Om @Elin_B budar så skippar jag såklart, men om ingen annan vill köpa så kan jag testa. Jag försöker dock hålla i mina hrc nu när det blivit konkurrens i SA :o
Jag har lagt ett bud men tvivlar att hon släpper honom för 50k...
 
Var ser man det? Är han värd det tycker ni? Jag avlar i stort sett också bara för race nu när endurance är så trasigt.
Hen har skrivit i Ikula-chatten (alltså där man kan välja 'book an auctioneer') och då specifikt till Ikula vilket reservationspris som gäller. Antar att det egentligen inte är meningen att de som budar ska veta.
 
Jag tänker att @Shaggy har den där superavkomman med skyhög race och ännu bättre distans, så det kanske inte finns tokmycket användning för honom hos oss...?
 
@Riru är här nu
och hästen är förhoppningsvis lagad. Hade hon inte rejsat som en idiot och helt synligt gjort något konstigt så hade min första gissning varit hovböld. Jag blev misstänksam när jag hittade ett konstigt hål i tån och klämde med visitertång. Hovslagaren trodde på ömhet av sömmen men det visade sig finnas en äcklig böld innanför det där hålet.
 
@Riru är här nu
och hästen är förhoppningsvis lagad. Hade hon inte rejsat som en idiot och helt synligt gjort något konstigt så hade min första gissning varit hovböld. Jag blev misstänksam när jag hittade ett konstigt hål i tån och klämde med visitertång. Hovslagaren trodde på ömhet av sömmen men det visade sig finnas en äcklig böld innanför det där hålet.
Håller tummarna att hon läker fort ♥️
 
och det jag skrev ovan låter ju som om hovslagaren har noll koll. Per telefon trodde hovslagaren att det var någon söm iom att hon så 'nyss' haft fång och att hon skoddes så sent som i lördags.
Slut OT
 
Jag konstaterade innan idag att jag väntar 15+ A-T föl den kommande veckan. Alla bärare eller rabicanos. Jag kommer behöva köpa en jäkla massa dp om jag ska kunna åldra upp alla som är intressanta 🙈
 
Vad är oddsen för det här? 😮
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20190815_064318_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20190815_064318_com.android.chrome.jpg
    100 KB · Visningar: 23
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 138
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
64 606
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 626
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 442
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp