Horsereality XVI

Tack! Lite stort hopp i GP men ska ha dem i åtanke till mina med högre GP, de kan nog passa bra där.
Första har ju bara 609. ;) Men kolla de individuella siffrorna oavsett, är mitt tips. 20 GP högre kan ju innebära 2 mer på varje GP-del och kan därmed vara mer jämnt med stoets GP än en hingst med samma GP som är fördelad på ett annat sätt...
 
Någon som avlar CB fortfarande?

Funderar på att lägga ner både CB, arab mfl när hard cap men så fick jag denna idag :cautious:
Whimsyshire med G+ på galopp. Hur vanligt är det egentligen? 375 för körning och inte helt värdelös confo med tanke på GP osv. Men hingst :meh:


Den här trak-hingsten som kom igår var inte helt tokig heller. Rejäl förbättring i dressyr-GP till 276 och 405 för hoppning.
Alejandro

Håller på att bygga upp lite bättre rabicano-bärare (AT) och fick denna hingst igen, inte heller helt tokig att förbättra confo med :D
Ata Gush


(@Santoxen du får såklart be om HRC-pris men kanske inte någon mening om att påminna med tanke på ditt DP-förråd :p )
 
Någon som avlar CB fortfarande?

Funderar på att lägga ner både CB, arab mfl när hard cap men så fick jag denna idag :cautious:
Whimsyshire med G+ på galopp. Hur vanligt är det egentligen? 375 för körning och inte helt värdelös confo med tanke på GP osv. Men hingst :meh:


Den här trak-hingsten som kom igår var inte helt tokig heller. Rejäl förbättring i dressyr-GP till 276 och 405 för hoppning.
Alejandro

Håller på att bygga upp lite bättre rabicano-bärare (AT) och fick denna hingst igen, inte heller helt tokig att förbättra confo med :D
Ata Gush


(@Santoxen du får såklart be om HRC-pris men kanske inte någon mening om att påminna med tanke på ditt DP-förråd :p )
Känns bara bra att dela ut DP lite här och var:D:p
 
Någon som avlar CB fortfarande?

Funderar på att lägga ner både CB, arab mfl när hard cap men så fick jag denna idag :cautious:
Whimsyshire med G+ på galopp. Hur vanligt är det egentligen? 375 för körning och inte helt värdelös confo med tanke på GP osv. Men hingst :meh:


Den här trak-hingsten som kom igår var inte helt tokig heller. Rejäl förbättring i dressyr-GP till 276 och 405 för hoppning.
Alejandro

Håller på att bygga upp lite bättre rabicano-bärare (AT) och fick denna hingst igen, inte heller helt tokig att förbättra confo med :D
Ata Gush


(@Santoxen du får såklart be om HRC-pris men kanske inte någon mening om att påminna med tanke på ditt DP-förråd :p )

Den där rabicanobäraren kommer jag nog ha ston till om man skulle få låna :D
 
Den där rabicanobäraren kommer jag nog ha ston till om man skulle få låna :D
Det kan du :D
Tror dock inte jag kommer åldra i första taget. Jag köttar på med avlandet av diverse rabicano o annat innan hard cap. Så får vi se vad som stannar men han blir nog ett trevligt tillskott :D
 
Någon som avlar CB fortfarande?

Funderar på att lägga ner både CB, arab mfl när hard cap men så fick jag denna idag :cautious:
Whimsyshire med G+ på galopp. Hur vanligt är det egentligen? 375 för körning och inte helt värdelös confo med tanke på GP osv. Men hingst :meh:


Den här trak-hingsten som kom igår var inte helt tokig heller. Rejäl förbättring i dressyr-GP till 276 och 405 för hoppning.
Alejandro

Håller på att bygga upp lite bättre rabicano-bärare (AT) och fick denna hingst igen, inte heller helt tokig att förbättra confo med :D
Ata Gush


(@Santoxen du får såklart be om HRC-pris men kanske inte någon mening om att påminna med tanke på ditt DP-förråd :p )
Jag kommer nog ha en drös ston till rabicanobäraren också 😍
 
Okej, nu kommer ni tro att jag blivit galen men.. Utställningsresultaten för en av mina hästar har ändrats. Är liksom 100% säker.

Det handlar om Mustang fölet med GP733 jag fick igår. Ställde ut henne direkt och hon fick typ 77%. Under dagen låg hon mellan det och 79%, inte en enda hamnade över 80% så jag valde att inte åldra upp henne igår. Nu på morgonen anmälde jag henne i en utställning och hon fick 80%, blev jätteglad över den första! Men sen gick jag in på henne och nu har hon fått stjärna, och det står att hon fick över 80% på två utställningar igår. Men jag VET att det inte stämmer :confused::confused::confused:
 
@Murray ett av stona dräktiga med Zlatan kastade, kan man få göra ett omtag? :D
Yes! Är du kvar?

Kl
@Iamia Denna welsh-flicka var inte så tokig efter Melysion :D
Får jag pröva igen och hoppas på utan A på galopp?
Ariannu


Jag tror fö att jag fått en ny häst som kan titulera sig som stallet sötaste/finaste/vackraste häst.
Häromdagen var hon vanlig flax men visade sig vara både flax och lever :love:
35224

Kanske inte helt otippat med tanke på att farmor är lever och har HPA som morfar.
https://www.horsereality.com/horses/1000619/pili-pala-flax
Men sjukt läcker blev hon :love:
 
Yes! Är du kvar?

Kl
@Iamia Denna welsh-flicka var inte så tokig efter Melysion :D
Får jag pröva igen och hoppas på utan A på galopp?
Ariannu


Jag tror fö att jag fått en ny häst som kan titulera sig som stallet sötaste/finaste/vackraste häst.
Häromdagen var hon vanlig flax men visade sig vara både flax och lever :love:
Visa bifogad fil 35224
Kanske inte helt otippat med tanke på att farmor är lever och har HPA som morfar.
https://www.horsereality.com/horses/1000619/pili-pala-flax
Men sjukt läcker blev hon :love:
Klart du får! :)
 

Liknande trådar

  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 567
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
62 217
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
58 940
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
57 928
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sminktråden
  • Hiss och diss del 5
  • Just nu funderar jag på... Del 3

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp