Bukefalos 28 år!

Horsereality

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gillade min musblacka hingst med ränder på benen, men ingen vill avla med honom så jag har satt ut honom på salu för att se om någon vill köpa honom. Jag tjänar ju inget på honom :(
 
Men däremot vill tydligen en del avla med min andra mustanghingst så att jag funderar på att höja på priset med en femhundralapp :up:
 
Men däremot vill tydligen en del avla med min andra mustanghingst så att jag funderar på att höja på priset med en femhundralapp :up:
Höjde precis priset på mina mustanghingstar och folk verkar betäcka med dem ändå, så det tycker jag du ska göra:up: men så tråkigt det är att vänta på avkommorna:cautious: kommer det upp något om det skulle visa sig att han inte är så fertil? Mina egna ston jag betäckt med egna hingstar verkar blivit dräktiga iaf...
 
Höjde precis priset på mina mustanghingstar och folk verkar betäcka med dem ändå, så det tycker jag du ska göra:up: men så tråkigt det är att vänta på avkommorna:cautious: kommer det upp något om det skulle visa sig att han inte är så fertil? Mina egna ston jag betäckt med egna hingstar verkar blivit dräktiga iaf...
Jag har höjt men ingen har betäckt med honom sen dess, jag försöker säga åt mig att ha lite tålamod men det är svårt :D
Men ja det dröjer innan fölen börjar dyka upp under avkomma fliken! Jag undrade samma sak innan de började äntligen dyka upp under min billiga hingst :rofl: nu väntar jag på min dyrare hingsts första avkommor :cautious:
 
Hm. Jag råkade just köpa ett helsyskon till ett (av de bästa) av mina akhal tekeston... Texten låter väldigt lovande på denna också (det var ju därför hon fick åka med hem). Nu funderar jag på om det finns fördelar att ha två helsyskonston eller om jag ska sälja... Vad har ni för policy?
 
Hm. Jag råkade just köpa ett helsyskon till ett (av de bästa) av mina akhal tekeston... Texten låter väldigt lovande på denna också (det var ju därför hon fick åka med hem). Nu funderar jag på om det finns fördelar att ha två helsyskonston eller om jag ska sälja... Vad har ni för policy?

Jag behåller det 'bättre', även om skillnaden är liten. Är det dock ett sto och en hingst behåller jag båda (olika användningsområden, liksom...)
 
Hm. Jag råkade just köpa ett helsyskon till ett (av de bästa) av mina akhal tekeston... Texten låter väldigt lovande på denna också (det var ju därför hon fick åka med hem). Nu funderar jag på om det finns fördelar att ha två helsyskonston eller om jag ska sälja... Vad har ni för policy?
Jag behåller bägge. Känner att jag ökar oddsen då på att få något vettigt föl från åtminstone en av dem, plus att jag kan välja olika hingstar.
 
Är det någon av er som har en sån där riktig stänkare till mustang-hingst, typ är runt 90% i utställningar? Har ett sto som ska betäckas idag och min enda vettiga hingst är ju naturligtvis släkt med henne, så jag kan ju lika bra satsa högt: https://www.horsereality.com/horses/92151/A-Broken-Frame*
Tyvärr har båda mina bästa samma pappa som din, den ena ligger annars stadigt över 90 på utställning...Tips är att kolla topprankingen på utställningarna:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 051
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 181
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 598
Senast: Madalitso
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 923
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp