Horsereality

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det verkar bara finnas två ston som lämnar cream; Seraphina i Nordamerika och Gretchen i Australien. Gretchens avkommor verkar prestera dåligt på utställning, men går bättre på tävling sen. Seraphinas har lättare att bli star. Jag har försökt att hitta några avkommor från båda stona, då jag försöker få fram en cr/cr som förhoppningsvis kan inbringa lite slantar 😅

Den där såg helt ok ut för att vara Cream. De verkar tyvärr vara aningens sämre än de med "tråkig" färg 😉
Är inte Gretchen i Europa? Tror jag hittade en CR här för ett tag sedan. Den hade dock alldeles för många A så jag sålden den på typ 2 min för 25 000... :D
 
Eftersom jag sitter och tokförkyld försöker skriva ett paper till imorgon, och eftersom jag ska spara pengar, så sitter jag såklart och bläddrar bland nya raser... :banghead: Och hittade den här fina till salu.
https://www.horsereality.com/horses/150173/concertino

Är färgen cream ovanlig på oldenburgare? Och verkar den bra i övrigt? Ska man ge sig in i en ny ras är det ju alltid kul att kunna börja med nåt iallafall halvbra tänker jag.
Den där har jag också span på. Men den kommer säkert att bli jättedyr och så blir man överbjuden sista sekunden ändå. Jag håller mig borta från auktioner utan buy out pris... :p
 
Jag har en om du skulle vara intresserad... Han är väl ingen världsmästare, men ganska ok. https://www.horsereality.com/horses/81178/chocolate-shake

Ska försöka komma ihåg det till nästa gång jag ska betäcka quarterstona 😄 Tack för tipset! Just nu är de dräktiga/väntar på att få reda på om det tagit sig eller ej. Jag vill ha bra tävlingshästar till mig själv, men de med roliga färger verkar säljas dyrare = Jag försöker fixa några såna som kan fylla på det ynkliga bankkontot 😋
 
Nu är sidan så där jobbigt seg för mig igen. Nästan så seg som den var de första dagarna... Hoppas verkligen det blir bättre snart.

edit: och bara för att jag skrev så blev den plötsligt lite snabbare! :p
 
Är det någon mer som lagt bud på en häst med rätt genuppsättning bara för att få budet accepterat och när man väl får hästen så är genuppsättningen annorlunda? :cry: la 20 000 på den för just den färggenen så jag är 99% säker att jag inte kollat fel... Fan då... Finns väl inte mycket att göra även om det visar sig vara en bugg?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 878
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 950
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 362
Senast: Madalitso
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 824
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp