Bukefalos 28 år!

Hur finner man modet att anmäla någon?

Ni är helt underbara!!!!!!!! :love:
Busspengar har löst sig...fantastiska @Amanda_F och jag pm ar för fullt. Det är verkligen jättegulligt av Sonic att erbjuda sin hjälp, det uppskattas verkligen. Men det är jättelång väg mellan oss, så det här löser sig ändå. Jag lovar att göra mitt allra bästa för att våga säga hans namn på fredag!!
 
Ni är helt underbara!!!!!!!! :love:
Busspengar har löst sig...fantastiska @Amanda_F och jag pm ar för fullt. Det är verkligen jättegulligt av Sonic att erbjuda sin hjälp, det uppskattas verkligen. Men det är jättelång väg mellan oss, så det här löser sig ändå. Jag lovar att göra mitt allra bästa för att våga säga hans namn på fredag!!

Du kanske kan skriva namnet på en lapp innan som du bara kan räcka fram, om du inte kan säga det?
 
Kan ingen annan ringa åt dig? Om du vågar/vill lämna ut namn/ort så kan jag ringa. Finns brottsofferjouren på din ort?
Jag har hittat numret till brottsofferjouren i min håla nu, ska ringa dit alldeles strax och se vad dom säger..

Du kan!! Jag har varit med om (ungefär) samma sak. Jag ville inte, orkade inte - men det gick. Och den skyldige fick sona sitt straff. Ibland kan man göra saker FAST man inte vågar - man gör det ändå. För att man måste - för sin egen skull framförallt men också för andras skull, som lever i samma värld som den Skyldige.
Jag ska verkligen göra mitt bästa! Lovar!!

@epi Hör av dig till svenska kyrkan och be om ett samtal med deras diakon, eftersom kriscentrum inte ville ta emot dig (hur kan de inte vilja det?! :rage:). Du måste inte ha någon form av kristen tro för att få hjälp av kyrkan.
Kriscentrum var jättetrevliga när vi började prata, men när det sen kom fram att det inte var våld i nära relationer så blev det kalla handen direkt :(.

Du har inte någon familjemedlem eller vän som kan vara med dig?
Du ska inte behöva ta dig igenom detta själv men jag tycker det är starkt av dig att du kämpar!!
Den enda vän som vet (och hennes sambo, som skulle vilja slå ihjäl karln..) är hon som mötte upp på sjukhuset och hon jobbar tyvärr vilket hon är enormt ledsen för då hon gärna vill följa med. Får inte ledigt.. Min familj vet ingenting och ska inte få veta heller. Dom har haft nog problem på grund av mig och mitt mående i hela mitt liv så detta är det sista jag vill utsätta dom för.
 
Jag har hittat numret till brottsofferjouren i min håla nu, ska ringa dit alldeles strax och se vad dom säger..


Jag ska verkligen göra mitt bästa! Lovar!!


Kriscentrum var jättetrevliga när vi började prata, men när det sen kom fram att det inte var våld i nära relationer så blev det kalla handen direkt :(.


Den enda vän som vet (och hennes sambo, som skulle vilja slå ihjäl karln..) är hon som mötte upp på sjukhuset och hon jobbar tyvärr vilket hon är enormt ledsen för då hon gärna vill följa med. Får inte ledigt.. Min familj vet ingenting och ska inte få veta heller. Dom har haft nog problem på grund av mig och mitt mående i hela mitt liv så detta är det sista jag vill utsätta dom för.
Som sagt jag kommer om det behövs vännen ❤❤
 
Ni är helt underbara!!!!!!!! :love:
Busspengar har löst sig...fantastiska @Amanda_F och jag pm ar för fullt. Det är verkligen jättegulligt av Sonic att erbjuda sin hjälp, det uppskattas verkligen. Men det är jättelång väg mellan oss, så det här löser sig ändå. Jag lovar att göra mitt allra bästa för att våga säga hans namn på fredag!!
Skriv en lapp! Knyckla sen ihop den, argt, som om du knycklade ihop honom. Den som ska läsa får knyckla upp.
 
Vet inte var du bor så vet inte hur jag kan hjälpa till. Men jag skickar en massa stöttekramar till dig :heartheart:heartheart Du kommer klara detta!!!:bump::bump::bump:
 
Jag vågar inte ens skriva namnet... Det enda jag har uppgett för polisen är hans ålder..

Btw, stort grattis på din dag!
Vet din vän om vem han är? Kanske kan hon skriva det på en lapp åt dig som du ger till polisen?
Det borde väl fungera rent juridiskt med.
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 637
Senast: Imna
·
Relationer Hej, jag skriver under anonymt nick på grund av ett mycket personligt problem. Jag skulle verkligen behöva era råd kring hur jag och min...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
12 293
Senast: Anonym_85
·
Relationer Van bukefalist som känner ett behov av att gömma sig bakom anonymt nick. En hel del personliga detaljer så den som eventuellt listar ut...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
14 766
Skola & Jobb Hej, anonymt nick idag. Jag arbetar som chef på ett företag. Vi tillhör en stor koncern med huvudkontor och HR avdelning i en annan...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
12 729
Senast: FannyN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp