Hur gamla var ni när ni började rida?

Red lite som barn.Mest skogsridning.Tog upp det igen som 28-åring och nu har jag ridit i tre år och tänker aldrig sluta...... :)
 
Började rida när jag 9 år och fortsatt sen dess är nu 33 år. :d
 
När jag var några månader satt jag för första gången upp på en jordens underbaraste varelser. Efter det fick jag rida på min syster medryttarhästar ibland.
Började sen på ridskola när jag fyllt 7. *där jag fortfarande rider kvar*
 
Samma här! :bow:
När jag var runt 5-6 red jag.
Sedan slutade jag och började när jag var 10 igen och red seriöst på ridskola, sedan hade jag medryttarhäst och är nu 16.
 
Började rida på allvar när jag var 5 år gammal. Första gången jag satt på en häst var jag knappt 2. Hästfrälst sen födseln!
 
på allvar när jag var 5 år gammal... innan red jag lite då och då bara.....
 

Liknande trådar

Träning Har kollat igenom gamla säsonger av Ponnyakuten som ligger på SVT play. Här pratas det mycket om hästar som är bortskämda, ouppfostrade...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 283
Senast: Takire
·
Kläder & Bli fin Ramlade över en undersökning där man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 månader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 862
Senast: Fetaost
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
742
Senast: Lutten
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
1 978
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp