Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag var 8 år när jag började rida på ridskola. Red där i 1,5 år, sen blev jag rädd och slutade. Började igen när jag var 12 år. Fick egen häst när jag var 16.
 
Jag började rida när jag var 7. Har haft ca två års uppehåll, när jag var 8-9. Är nu 18.
 
Började rida när jag var 6 år, på min egen lille shettis Bubble, är nu 37 år och har ridit mer eller mindre hela tiden med några kortare uppehåll. :bump:
 
Vad alla är duktiga på att komma i håg! Jag är 19 år nu och började nog när jag var 8 - 9 år...
 
Jag började rida regelbundet (1 gång/vecka) när jag var 4 år.
började på ridskola 7 år.
 
Började rida när jag var fyra.Eller snarare vill jag kalla det för att jag började umgås med hästar då!

Idag är jag fyrtio(i höst).

Så det blir väl trettiosex år då? :bump:
 
Jag började på ridskolan när jag var åtta. Fick min första häst när jag var 17.

/Madelene
 

Liknande trådar

Träning Har kollat igenom gamla säsonger av Ponnyakuten som ligger på SVT play. Här pratas det mycket om hästar som är bortskämda, ouppfostrade...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 315
Senast: Takire
·
Kläder & Bli fin Ramlade över en undersökning där man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 månader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 864
Senast: Fetaost
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
743
Senast: Lutten
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
1 979
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Hingstval 2024
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp