Hur gamla var ni när ni började rida?

jag red väl för första gången när jag var 4 år. Men jag red inte regelbundet förens jag började på ridskola när jag var 7.
 
Jag började när jag var 6 år. Ett uppehåll på några år under högskoletiden men började på allvar igen för fyra år sen. Är idag 29. :)
 
jag var 4 när jag började på ridskola... på shettisar :D hade ridit innan på min kusins shettis... slutade på ridskola när jag var 15 och har ridit lite till och från sedan dess.... saaaaaknar att rida regelbundet :cry:
 
red första ggn när ja va 3-4 men knatteridningen startade ve 6 års ålder...sen rullade de på...
 
Sju år...började rida barbacka på feta små sockersöta shettisar på ett ponnystuteri.
Något år senare började jag på ridskolan
 
Hehe har en bild som är tagen när jag är ca 2år och sitter i fina orangea galonisbyxor på en väldigt för stor ponny. :D

Men sedan började jag på ridskola när jag va 6år. När jag va 20 jobbade jag i ett travstall och tyvärr skedde det en liten olycka som fick mig att sluta rida ett år senare. :cry:

Idag har jag varken tid eller ekonomi att hålla på men vi får se vad framtiden har att ge! :)
 
Jag har ridit sen jag var pytteliten, med ett par års uppehåll (bodde utomlands), sammanlagt 18 år.
 

Liknande trådar

Träning Har kollat igenom gamla säsonger av Ponnyakuten som ligger på SVT play. Här pratas det mycket om hästar som är bortskämda, ouppfostrade...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 630
Senast: Takire
·
Kläder & Bli fin Ramlade över en undersökning där man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 månader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 049
Senast: Fetaost
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
828
Senast: Lutten
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
2 046
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Dressyrsnack 17
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp