Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tycker han verkar väldigt liten så det där är nog stort önsketänkande... Vet ett halvblodssto med föräldrar på 165-170 som var 130 som 6 månaders och hon blev 155 som vuxen.
KL
Mätte mitt hingstföl igår 3 månader Cartier-Zephyr och han var 122 cm och ca 5 cm högre bak. Han växer ganska sakta, men han borde nog ändå han bli över 160 cm.
Nja hon verkar ligga ganska normalt tror jag ?
Men större än mamma och sykon vilket gör mig glad . Hoppas att hon blir 166-167 cm vilket är bra både som avel och rida på
Min bebis på 4 månader och 19 dagar är 131,5 fram och 133,5 bak.
Någon som vågar gissa på hur stor han blir? när jag mätte honom för 2 veckor sen var han 128,5 fram och 131,5 bak... så han är inne i en växtfas minst sagt...
Jag tror nog hon blir som du tror, hon verkar åtminstone bli över 165 om jag ska kolla på min mätstatistik.
Ja, han känns jättestor, jag tror han landar runt 160 faktiskt. Syskonen är alla över 156, så tanten lämnar stora grabbar.
Tackar, kul att du hittade in där.
Kimmis - han känns också stor, hur stora är mamma och pappa?
Varken mamma eller pappa är färdigväxta än, men mamman är 152/153 och Pappan var förra våren 154 iaf, hur hög han är nu vet jag inte.
Det är ju araber det är frågan om... men han är ju snart lika stor som sin mamma (känns det som iaf) så antingen växer han det mesta nu eller så kommer han bli rätt stor...