Jag tänkte börja föda upp lantbruksmaskiner.

Kom att tänka på det här med parningstider för traktorer. Borde det inte vara dax att dom börjar få vårkänslor nu?
Jag är lite orolig, för Herr Lundberg står hellre och snackar olja med StigA än att vurma runt BrittMarie O_o
Hur kan jag se om BrittMarie har börjat löpa?
 
Kolla ! Tror den är i höglöp.
20210310_155017.jpg
 
Då kan du få a-traktor, det är ju korsningar mellan bil och lantbruksmaskiner. Det är ju lite tråkigt att de har blivit så himla lukrativa att föda upp igen, det gör bara att renras aveln blir tunnare. Men det kanske vore något för @Scata att titta på, hon som är ute efter pengar. 🙄
Man märker verkligen vad för korsningar av dem, orkar knappt någonting och är inte så säkra heller! Galet att man låter tonåringar köra dem :cautious:
Jag har hört att a-traktorer föds infertila förresten, så man behöver inte oroa sig över att tonåringens a-traktor ska komma nära gårdens fina traktor :up:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 358
Senast: Madalitso
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 979
Hundavel & Ras Hej! Jag har entusiastiskt läst många "vilken ras"-trådar här på buke och faktiskt registrerat mig här för att fråga er kloka människor...
2
Svar
23
· Visningar
3 284
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 584
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp