Just nu funderar jag på….Del 2.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså det här med att det går att skicka sms till en fast linje vem kom på det egentligen
Igår fick jag ett till jobbtelefonen och en Fröken Ur röst läser upp det men hur kan man få det uppläst igen :confused:
Det var förbaskad svårt att höra vem det var och vad det gällde :meh:
Och hur vanligt är det att man smsar angående frånvaro när det gäller skola och jobb :confused:
Vi ska ringa om vi är frånvarande svarar inte chefen ska vi ringa till en annan avdelningschef
Personen det gällde hade varit frånvarande igår så frågan är om det var skickat redan ett dygn tidigare
Jag har en gång varit med om att det tog tre dygn innan ett sms kom fram :crazy:
 
Jag funderar på vad fåglarna säger till varandra egentligen. De sjunger så fint i träden men vad betyder det?
 
Ja fast om allt blir dyrare så måste ju lön, bidrag osv följa efter.
Tyvärr spär det på inflationen ännu mer...

Nu säger inte jag att det gäller alla som anser att maten är dyr. Men många som klagar har minsan råd att flyga..

Varken min kyckling uppfödare eller nötköttsuppfödare har ökat priset...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
7 505
Senast: Rosett
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
12 13 14
Svar
266
· Visningar
10 109
Senast: Enya
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
13
· Visningar
552
Senast: Enya
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 386
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Kyltäcke/ kylfilt
  • Melatonin
  • Eurovision Song Contest 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp