Just nu funderar jag på...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur jag ska göra nu när min kompis kommer till stan samma helg jag är anmäld till hundläger (på annan plats) istället för veckan innan 😬. Kan inte alla bara fortsätta bo här i krokarna och anpassa sig helt till mig? 😅
 
Att en typfamilj med barn i Sverige enligt SEB har en månadsinkomst på 65000 kr att disponera efter skatt. Vilket då kräver att man har en lön på sådär 43000 kr brutto vardera. Vilket jag trodde var en bra bit över medellön och dessutom brukar ju typiska barnfamiljer dessutom gärna jobba lite mindre än heltid.

Hur går det ihop sig?
Kan det vara någon typ för deras önskade kundmålgrupp?
Omfattande de som har bolån och bra sparande, men exkl. de som lever på bidrag, osäkra anställningar m.m.
 
Hur man tar reda på om man gör något för sin egen skull eller för någon annans när man inte är riktigt säker .

För den delen kan det vara rimligt att göra saker för andras skull. Men det kan ju också vara orimligt 😜.
 
Om jag ska ta mitt dagliga dopp eller sjukanmäla mig från det... skulle vilja veta hur kroppen känns efteråt.
 
Tittade lite på en Bond film Tid för hämnd
En människa stängs in i en tryckammare blir alldeles uppblåst alltså som en gummidocka och sen spricker han
Kan det verkligen gå till så?
Har det hänt någon stackare?
 
Undrar var jag gjort av alla mina tusen sandaler. Minns att jag lade dem i en påse i en stor resväska, men sen dess har jag visst flyttat på dem igen??? 😭
 
När jag har fönstret på glänt och nån står utanför och pratar så hör jag ju det. Då måste ju folk utanför fönstret kunna höra när jag pratar med nån här inne?
Eller? 🤔
Brukar tänka på det när mina boendestöd är här och vi kanske pratar om känsliga ämnen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
343
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 380
Senast: tuaphua
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 548
Senast: Voeux
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 415
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp