Bukefalos 28 år!

Kaos i tomteverkstaden! (Ulvlek)

DL 3
20:30 cirkus röstar på LenaH
20:55 fio röstar på LenaH
20:56 Idahoe röstar på Hedinn
21:10 Snurrfian röstar på cirkus
21:11 LenaH röstar på cirkus
21:17 qitis röstar på Hedinn
21:24 Hedinn röstar på qitis
21:27 hemlig röstar på cirkus


Cirkus 3
LenaH 2
Hedinn 2
Qitis 1
 
Borde inte cirkus och qitis misstänka varandra om båda leker lärling och en av dem är det?
Det beror ju på om en av dem faktiskt är den riktiga lärlingen och har siat en ond. Fast då kan ju den vänta iofs.

Fan, jag vill inte bli så här tveksam så här senT!!

Och jag tycker ju q mest hakat upp sig på dig!
Om de inte är ulvar båda två då och gör såhär för att totalförvirra oss!! :rofl:
 
Niyama röstar på LenaH
dels för att jag tror cirkus kan ha siat henne, dels för att både snurris och hemlig röstar på cirkus och båda dessa var negativa till att diskutera roller, vilket bara onda tjänar på just nu.
 
  • Gilla
Reactions: fio
Om nu lyan tror att jag har siat LenaH så är det ju deras prio ett att få ut mig. De verkar mer rädda för den som vill ha ut LenaH än den som vill ha ut Hedinn är ju uppenbart i så fall om man ser åt vilket håll drvet pekar.
 
  • Gilla
Reactions: fio
Vill absolut inte riskera att åka ut nu så ändrar för säkerhets skull till cirkus
Qitis röstar på cirkus
 
DL 3
20:30 cirkus röstar på LenaH
20:55 fio röstar på LenaH
20:56 Idahoe röstar på Hedinn
21:10 Snurrfian röstar på cirkus
21:11 LenaH röstar på cirkus
21:17 qitis röstar på Hedinn
21:24 Hedinn röstar på qitis
21:27 hemlig röstar på cirkus
21:30 Niyama röstar på LenaH


Cirkus 3
LenaH 3
Hedinn 2
Qitis 1
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 132
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 812
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 781
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 515
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp