Bukefalos 28 år!

Kaos i tomteverkstaden! (Ulvlek)

Jag har iofs tankar om att LenaH kan vara ond men känner mig mer säker på att Hedinn torde vara ulv enligt tidigt inlägg idag


qitis röstar på Hedinn då jag finner det mycket troligt att hon är ulv enligt mitt inlägg
Du baserar det alltså på en förstadagsröst och att en bybo, sannolikt utan info, misstänkte mig?
 
DL 3
20:30 cirkus röstar på LenaH
20:55 fio röstar på LenaH
20:56 Idahoe röstar på Hedinn
21:10 Snurrfian röstar på cirkus
21:11 LenaH röstar på cirkus
21:17 qitis röstar på Hedinn


Cirkus 2
LenaH 2
Hedinn 2
 
Snurrfian röstar på Cirkus eftersom jag tror att hon är en ulv som försöker se ut som att hon är god och har siat LenaH som ulv. Det gör även att jag tror att @fio kan vara ulv eller får som följer ulven. Speciellt med tanke på hennes kommentar igår.

Nej så är det inte 😁
 
Ja, och då bör röstfifflaren fått den raden och kanske hänger på. Hittills är det baa du som hängt på och du lär ju inte vara röstfifflare med tanke på din noja igår.
Jag känner likadant, även om det inte var mig cirkus låtsats sia så stämmer det inte med fio för fio bör som sagt inte vara fifflaren.

Därför tror jag mer på ulv + får.
 
Ja, och då bör röstfifflaren fått den raden och kanske hänger på. Hittills är det baa du som hängt på och du lär ju inte vara röstfifflare med tanke på din noja igår.

Fast jag förklarade ju att jag inte hängde med i röstningen när alla bytte till höger och vänster
 
Jag fattar inte vem som kan ha siat. Men jag vet att qitis inte har det och att rösta dag 3 baserat på en röst dag 1 och en misstanke från en bybo dag 2 gör att jag lägger en säkerhetsröst där och är redo att ändra vid behov.

Hedinn röstar på qitis
 
På ett sätt vill jag tro cirkus, nu när ni ändå börjar prata olika roller. Men jag vet inte, ni är flera som säger att hon kanske låtsas.
 
DL 3
20:30 cirkus röstar på LenaH
20:55 fio röstar på LenaH
20:56 Idahoe röstar på Hedinn
21:10 Snurrfian röstar på cirkus
21:11 LenaH röstar på cirkus
21:17 qitis röstar på Hedinn
21:24 Hedinn röstar på qitis


Cirkus 2
LenaH 2
Hedinn 2
Qitis 1
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 315
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 172
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 978
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 655
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Bilsätesskydd
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp