Kaos i tomteverkstaden! (Ulvlek)

Julafton är äntligen här! På grund av tidigare problem så har tomten och hans team inte hunnit färdigställa alla julklappar, trots att de jobbat ända in i kaklet. I tomteverkstaden fortsätter de jobba och håller tummarna för att tomten ska hinna mellanlanda på Nordpolen och hämta upp de sista klapparna.

Eftersom Rudolf med röda mulen tyvärr omkommit, har renen Dancer fått ta över. Dancer är inte van vid att ha ett så stort ansvar, men det går förvånansvärt bra. Tills att de kommit ungefär halvvägs. Eftersom Dancer är mindre än Rudolf och använder Rudolfs sele, så lossnar Dancer. Dancer störtar rakt ner mot marken och omkommer.

cirkus var renen Dancer (lärling 2)
 
DL 3
20:30 cirkus röstar på LenaH
20:55 fio röstar på LenaH
20:56 Idahoe röstar på Hedinn
21:10 Snurrfian röstar på cirkus
21:11 LenaH röstar på cirkus
21:17
qitis röstar på Hedinn
21:24 Hedinn röstar på qitis
21:27 hemlig röstar på cirkus
21:30 Niyama röstar på LenaH
21.20 qitis öndrar röst till cirkus


Cirkus 4
LenaH 3
Hedinn 1
Qitis 1
 
Men va fan! Det var ju skönt att jag fattade nånting till slut men det var ju exakt det här som inte fick hända. Q är ju garanterat ond med tanke på röständringen. Hedinn undrar jag om hon ville slippa spika igen för cirkus men inte heller förhindra lynchningen.
 
DL 3
20:30 cirkus röstar på LenaH
20:55 fio röstar på LenaH
20:56 Idahoe röstar på Hedinn
21:10 Snurrfian röstar på cirkus
21:11 LenaH röstar på cirkus
21:17
qitis röstar på Hedinn
21:24 Hedinn röstar på qitis
21:27 hemlig röstar på cirkus
21:30 Niyama röstar på LenaH
21.20 qitis öndrar röst till cirkus


Cirkus 4
LenaH 3
Hedinn 1
Qitis 1
Du röstade väl 21:31?
 
Men va fan! Det var ju skönt att jag fattade nånting till slut men det var ju exakt det här som inte fick hända. Q är ju garanterat ond med tanke på röständringen. Hedinn undrar jag om hon ville slippa spika igen för cirkus men inte heller förhindra lynchningen.
Jag förstår funderingen, men tror du verkligen qitis hade spelat siare mot mig om jag också varit i lyan? Eller tänker du i så fall mig som får?
 
Jag förstår funderingen, men tror du verkligen qitis hade spelat siare mot mig om jag också varit i lyan? Eller tänker du i så fall mig som får?
Ja du är ju möjlig som får. Har haft Q på den rollen men hon kan vara ulv. Sen kan hon ju velat "röra om lite" för att ändå planera att ändra, kanske för att få bort blickarna från LenaH.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 556
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 318
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 440
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 089
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Överproduktion av hud?
  • Häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp