Kattsnack #8

Jag märkte någonting fantastiskt smidigt för ett bra tag sedan! Lilleknas har två kattlådor bredvid varandra här i kök/vardagsrummet, en täckt och en öppen. Tanken var att flytta in en av dem i sovrummet eller badrummet men jag känner egentligen inte att det behövs... så nu har han istället valt att ha en kisslåda och en bajslåda!
Han gör aldrig båda två i samma låda och det är ju skitsmidigt när man ska städa dem. I bajslådan behöver jag i princip aldrig byta strö till exempel. Den är bara full hela tiden och så plockar man ut bajspluttarna. :D
 
Sambon fick hämta ut paketet 😁
Supernöjd 😍
IMG_20220125_150249.jpg
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Katt Vi fortsätter att dela med oss om våra kära katter och hur de styr våra liv med lurviga järntassar. :love:
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
119 180
Senast: cowgirl81
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 714
Senast: Niyama
·
Relationer Med inspiration från pepps tråd om att gå på barnkalas för vänners barn, jag har ett dilemma och vet inte om det är jag som resonerar...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 519
Senast: Kiwifrukt
·
  • Låst
Övr. Katt Låt oss prata ännu mer om våra älskade små (och stora) katter! Inget äventyr är för litet för att dela med sig av. Självklart är alla...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
100 413

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp