Klädsel på bröllop

Texaz

Trådstartare
Ska på bröllop i sommar. och planerar klädsel.
Kan man ha hatt? (fått en förkärlek till hattar på senare tid:grin:)
Hur ser ni på den här kombon
Skärmbild (6).png
 
Jättefint! Jag älskar att ha hatt vid finare tillfällen. Brukade ha en fantastisk fin hatt i siden med blommor som jag köpte till en väns bröllop. Tyvärr blev den tillplattad och förstörd i en flytt.

Edit: Enda problemet är att det är lätt att glömma hatten någonstans när man tagit av sig den.
 
Jag hade skinnskor sist jag var på bröllop och det var många med lättare sandalett. (Och en del med klackar.)
Men säger som föregående att man ska ha bekväma skor på bröllop!
Har man otur är det dessutom en del grusgångar osv.

Tycker du har satt ihop ett fint urval av kläder. :)
 
Det brukar stå i inbjudan vad det är klädsel som gäller så det kan man ha som riktmärke.

När en Texas pratar om hattar förväntade jag mig en cowboyhatt :D
 

Liknande trådar

Tjatter Förtjänar inte Vasaloppet en egen tråd? Såg i VGV att vi är ett gäng som kollar. Vilka hejar ni på? Damerna hejar jag på Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
2 720
Tjatter Fick en inbjudan från en vän/fd kollega som gifter sig snart, inbjudan kom 2 veckor innan bröllopet. Nu vet jag att de kör väldigt...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 780
Skola & Jobb Jobbar som timvik idag men får knappt några timmar alls, så ekonomin är ju katastrof. Det har varit jättemycket strul från start med...
2
Svar
30
· Visningar
1 999
Senast: mamman
·
Kläder & Bli fin Allvetande o allsmäktige Buke, jag behöver hjälp att tänka! Min autistiska hjärna gillar inte luddiga begrepp och otydliga klädkoder...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 885

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp