Bukefalos 28 år!

Körkurs i Jättendal

Burza

Trådstartare
Är det någon mer här som ska på körkursen i Jättendal den 25-26/8?
Jag tycker det var jätteroligt och bra förra året så jag har anmält mig och min shetlandsponny i år igen:banana:.
 
Sv: Körkurs i Jättendal

Vart hittar man mer info om den? :)
Jag hade ju gärna åkt till Villvattnet men iom att jag inte visste när knodden skulle titta ut tordes ja ginte anmäla mig.
Så en annan kurs vore kanske inte så fel :)
 
Sv: Körkurs i Jättendal

Ja, lite mer info vore verkligen kul! Då kanske jag oxå dyker upp! :)
 
Sv: Körkurs i Jättendal

Varför är allt sånt roligt så j*vla långt bort? Jag skulle oxå vilja vara med på nåt sånt!
 
Sv: Körkurs i Jättendal

Hallå!
Det går ju att sova från fredag oxå om man vill starta tidigare...det finns hage eller utebox till pållen :banana:. Hur långt är det då??
 
Sv: Körkurs i Jättendal

Om jag förstod rätt så ligger det lite nedanför Sundsvall och vi har 60 mil dit. Det är för långt att åka för "bara" en 2-dagars kurs. Hoppas dom kan börja anordna sånt här nere oxå.
 
Sv: Körkurs i Jättendal

OJJ!
Ja, det var lite långt kanske :( mendet finns väl mer "körning" söder ut?? Jag tycker att det alltid är torka här uppe......men vi försöker att få igång alla körvänner så det sprider sig lite :bump:
 
Sv: Körkurs i Jättendal

f-n att jag inte har någon transport! Det är ju mindre än 30 mil dit... men jag kan ju inte ta mig och shirekillen dit... suck. Annars lät det som en jättebra helg!
 
Sv: Körkurs i Jättendal

Ja det finns "mycket" tävlingar och träningar, men inte så mycket kurser och läger, och det hade vart roligt att vara med på något sådant också :)
 
Sv: Körkurs i Jättendal

Ni får komma ner hit och träna maraton, här finns bra banor att träna på, kanske skulle ordna en egen "buke-kurs" ;)
 
Sv: Körkurs i Jättendal

Jo, jag har inte anmält än men jag kommer nog att åka med våran lilla B-ponny! :)
Är det någon annan som kommer att tröska E4:an? Jag har med min dotter som groom och hon är inte till stor hjälp om något inträffar... så det skulle vara skönt att göra sällskap upp med någon, stanna och rasta tillsammans och så. :bump:
 

Liknande trådar

Fritid I juni kommer jag, sonen 8 år och vovvarna åka norrut från Skåne på vår allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
498
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
38
· Visningar
4 598
Senast: Fibusen
·
Tjatter Tyckte att det behövdes en sådan. Vad ska ni äta? Pyntar ni på något speciellt sätt hemma? Vad ska ni göra? Vad ska ni ha på er? Hur...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
10 394
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
29
· Visningar
1 304

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp