Bukefalos 28 år!

Körkurs i Jättendal

Sv: Körkurs i Jättendal

Kursen blev lyckad och jag tror att alla var nöjda...
Nu när vi träffades så blev det ju genast prat om när nästa kurs blir, och Karin från gnarp hade lite ideér...så det kommer väl ut här på buke skulle jag tro.
Är det du som bor på vänster sida om man kommer från B-Sjö? Det är ju Bergsjö rid å Körsällskap som höll i kursen, du vill inte bli medlem & vara med i körsektionen?? :D
 
Sv: Körkurs i Jättendal

Hejsan jag bjuder in alla kursare och några andradär att åka släde gigg eller trilla om ni besöker centralorten sundsvall kommer man via matfors åker man förbi mig (kaffe ingår också)
 
Sv: Körkurs i Jättendal

Kursen blev lyckad och jag tror att alla var nöjda...
Nu när vi träffades så blev det ju genast prat om när nästa kurs blir, och Karin från gnarp hade lite ideér...så det kommer väl ut här på buke skulle jag tro.
Är det du som bor på vänster sida om man kommer från B-Sjö? Det är ju Bergsjö rid å Körsällskap som höll i kursen, du vill inte bli medlem & vara med i körsektionen?? :D
Japp, det är jag som bor där ;)

Har funderat lite över medlemskap i någon klubb så man slipper missa allt spännande. Men det finns ju massor av klubbar här :eek: Vill ju vara med i alla ju :crazy:

/M
 
Sv: Körkurs i Jättendal

Man kan ju vara medlem i flera klubbar....vi ordnade ju kursen i samarbete med Jättendal nu tex & det är ju så det ska vara, att man kan hjälpa varandra.

Du är iaf välkommen om du vill :rofl:
 
Sv: Körkurs i Jättendal

Hejsan jag bjuder in alla kursare och några andradär att åka släde gigg eller trilla om ni besöker centralorten sundsvall kommer man via matfors åker man förbi mig (kaffe ingår också)

Jag är alltid pigg på fika:devil::angel: Slädåkning är ju mitt favvonöje, hellst en låg släde i uppställ bakom en bra häst. Hände en gång i en rissla av misstag, då vart jag lite nervös...

Kul å träffa lite fler körmänniskor, även om vi inte hade tid att komma med hästarna:bump:
 

Liknande trådar

Fritid I juni kommer jag, sonen 8 år och vovvarna åka norrut från Skåne på vår allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
498
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
38
· Visningar
4 603
Senast: Fibusen
·
Tjatter Tyckte att det behövdes en sådan. Vad ska ni äta? Pyntar ni på något speciellt sätt hemma? Vad ska ni göra? Vad ska ni ha på er? Hur...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
10 394
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
29
· Visningar
1 334

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp