Bukefalos 28 år!

Körkurs i Jättendal

Sv: Körkurs i Jättendal

Ja, tyvärr är det bara dressyr & precision :( men nu håller vi på med vår nya ridbana & där finns det möjlighet att ställa iordning en bana med fasta hinder lite åt brukshållet....så det är ett mål vi strävar efter :bump:
Det går ju att träna både för rid och körfolk, då kanske folk får upp ögonen för hur nyttigt det är med olika sorters träning :rofl:
 
Sv: Körkurs i Jättendal

Bara lite nyfiken....är det fuxen som kommer med på kursen? Vad heter den?
 
Sv: Körkurs i Jättendal

Han ser verkligen ut att älska att bli körd....vad roligt!! Han är såå fin:bump:
 
Sv: Körkurs i Jättendal

Ni får komma ner hit och träna maraton, här finns bra banor att träna på, kanske skulle ordna en egen "buke-kurs" ;)

Det hade varit kul. Har kikat men hittar inget någonstans om någon körkurs i närheten.
Jag kommer om det planeras någon kurs någorlunda i närheten...
 
Sv: Körkurs i Jättendal

Nä det är sällan ordnade kurser här nere, det får man ta tag i själv. Samla ihop ett gäng kuskar, dra med en instruktör och hyra en bana :)
 
Sv: Körkurs i Jättendal

Menar du i Jättendal?? I dag finns det fyra platser kvar :bump:
 
Sv: Körkurs i Jättendal

Nä det är sällan ordnade kurser här nere, det får man ta tag i själv. Samla ihop ett gäng kuskar, dra med en instruktör och hyra en bana :)

Som sagt så kommer jag gärna.
Bana och tränare kan jag dock inte bistå med då jag inte känner till några....
Några medhjälpare kan jag ordna fram :-)
 
Sv: Körkurs i Jättendal

Vi har pratat om att åka och träna på maratonbanan i Borås, vet inte om vi får med nån instruktör direkt men det är ju jätte nyttigt att bara kunna träna på riktiga hinder. Kan lägga in en tråd om det när vi bestämmer datum :)
 
Sv: Körkurs i Jättendal

Vi har pratat om att åka och träna på maratonbanan i Borås, vet inte om vi får med nån instruktör direkt men det är ju jätte nyttigt att bara kunna träna på riktiga hinder. Kan lägga in en tråd om det när vi bestämmer datum :)


ja gör det. Skulle vara jättekul.
Det kommer i så fall bli vårt första försök på en maratonbana.
 
Sv: Körkurs i Jättendal

Tror du att det fortfarande går att anmäla sig??
måste försöka övertala alla och lastträna den där förbaskade ponnyn! (han har fått för sig att åka transport är skittråkigt så går inte in. unghästfasoner.. )
 
Sv: Körkurs i Jättendal

Det finns en plats kvar på kursen nu.
Kul att vi blir några. Vi kanske syns då?
 
Sv: Körkurs i Jättendal

Ja nu är det nära!!! Jag ser fram emot att träffa alla nya kuskar och hästar i år.....
Var och tränade lite dressyrprogram i går med en ardennerdonna som ska vara med på kursen det är så fränt :bump:
Alla som inte kommer att vara med är ju välkommna att hämta lite inspiration så här på höstkanten..Sååå kul verkligen!!:banana:
 
Sv: Körkurs i Jättendal

Ja och det är många små hästar med...det är ju det som är så roligt att alla kan vara med, stora som små :)

visst skulle du låna vagnen? måste bara dubbelkolla....lite flokig :angel:
 
Sv: Körkurs i Jättendal

Det blir 2 större pållar och resten shettisar hörde jag. Antar att min lilla grabb kommer vara minst! Ni andra kommer att få ett gott skratt när ni ser oss på banan också! Vi är verkligen urusla :d
 

Liknande trådar

Fritid I juni kommer jag, sonen 8 år och vovvarna åka norrut från Skåne på vår allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
498
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
38
· Visningar
4 603
Senast: Fibusen
·
Tjatter Tyckte att det behövdes en sådan. Vad ska ni äta? Pyntar ni på något speciellt sätt hemma? Vad ska ni göra? Vad ska ni ha på er? Hur...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
10 394
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
29
· Visningar
1 334

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp