Bukefalos 28 år!

Landslagslägret (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
jodå men jag blev spooky - du vet känslan när man inte vet vad man ska tro på? och jag ser det inte alls som omöjligt att LenaH och Idahoe är onda ihop - bara så det finns på pränt iom att jag behöver sova
Håller verkligen en tumme för att idahoe inte är god nu för då är det grattis onda som gäller (och det isf välförtjänt)

Alltså jag kommer att försöka mitt bästa så länge leken pågår men oavsett hur det slutar så tycker jag onda ska ha beröm för sitt spel.
 
jodå men jag blev spooky - du vet känslan när man inte vet vad man ska tro på? och jag ser det inte alls som omöjligt att LenaH och Idahoe är onda ihop - bara så det finns på pränt iom att jag behöver sova
Håller verkligen en tumme för att idahoe inte är god nu för då är det grattis onda som gäller (och det isf välförtjänt)
Om vi var onda ihop så hade det väl varit smartare att rösta på Ida? :angel:
 
nej, det står bara om de är gjorda ganska långt senare. jag antar att diskussionen som var då kom fram till detta var för att det inte går att kontrollera. men sen kan ju alla LL ändå ha sina egna regler.

Okej då är jag med, verkar ju rimligt om det är så. Jag tror inte jag haft den regeln själv att det ska finnas motivering i just röstinlägget så jag har inte funderat så mycket över det.
 
UPPDATERING!

@LenaH for fram i terrängen med ett leende på läpparna. Hästen gick som en gud! Och det var EM. Hon var på väg mot seger. Seger i EM och....

AAAARRRRGGGGHHHH! Hon vaknade upp ur drömmen och insåg att hon låg i sängen. Säkert en timme efter att hon borde varit i stallet. Och det var kört, hon var - ute! För som bybo måste man ligga i. Och Lena var bybo.

Grattis onda!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 854
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 175
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 795
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 527
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridstrumpor!
  • Ta föl för första gången!!

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp