Bukefalos 28 år!

Landslagslägret (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
UPPDATERING!

@LenaH for fram i terrängen med ett leende på läpparna. Hästen gick som en gud! Och det var EM. Hon var på väg mot seger. Seger i EM och....

AAAARRRRGGGGHHHH! Hon vaknade upp ur drömmen och insåg att hon låg i sängen. Säkert en timme efter att hon borde varit i stallet. Och det var kört, hon var - ute! För som bybo måste man ligga i. Och Lena var bybo.

Grattis onda!

:mad:

Så går det om man röstar ut siaren dag ett bara för att hon har en surig häst :devil:

;):rofl:
 
Tack och hej, jag går och tittar på TV.

@Niyama - tror det är för att cirkus inte röstade = de samlade inte sina röster och då föll lotten på mig.
 
Tack och hej, jag går och tittar på TV.

@Niyama - tror det är för att cirkus inte röstade = de samlade inte sina röster och då föll lotten på mig.

Vi samlade ju inte heller våra röster eftersom min inte räknades

Lite tråkigt att det skulle falla på mitt misstag när du, jag och niyama ändå var överänns om att samla våra röster, blir en trist avslutning på en rolig lek så ber om ursäkt för det.

Grattis onda ni spelade väldigt bra.

Tack @Myrten , @Artline och alla deltagarna för en rolig och underhållande lek.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 587
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 485
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 107
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Guldfasanerna
  • Lastnät till bil

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp