Magen har tagit ledigt. Vad göra?

Ja, i det här fallet är din åsikt fel. Du tror inte att prat om vad en "normal" kvinna behöver, är nått som kan påverka negativt. Det är fel.

Det var inte alls vad jag sa, faktiskt. Uppskattar om du inte misstolkar mig medvetet på det sättet. Läs om, läs rätt.
 
Eller lägg ner. Ett tips, starta en egen tråd!
Jag startade denna och har inga problem med var den "tagit vägen".

Om du blir så otrevlig av att andra problematiserar inlägg i denna tråd kanske du inte skulle starta någon alls.

Att jag inte tycker som du innebär inte att min åsikt är "fel". Det enda jag påpekade var att jag inte ansåg att det var lika illa. Det betyder inte att det ändå inte skulle kunna ses negativt. Du tillskriver mig åsikter jag inte har genom att misstolka mitt inlägg på det sättet och det uppskattar jag inte. Hoppas du förstår det.
 
Har själv selektivtätande, inte riktigt så begränsade som andra men har framförallt svårt för konsistenser.

Du är absolut inte ensam vi är flera😃
 
När jag gör smoothie slänger jag i en halv näve nötter ibland, får man lite extra näring :) cashew är gott till mango, hallon, apelsinjuice & vanilj yoghurt / mandel till blåbär, banan, havregryn, mandelmjölk och naturell yoghurt. Jag tycker om när smoothie är lite sur men man kan ta i lite flytande honung för sötma. Skulle tro det är bra för magen, min verkar gilla det ^^
 
Nyss tuggade jag i mig första Frukt- och fibertärningen. Nu undrar jag om tabletterna ger samma resultat? 😇 Det var inte det godaste jag smakat om man säger så 💩
 
Nyss tuggade jag i mig första Frukt- och fibertärningen. Nu undrar jag om tabletterna ger samma resultat? 😇 Det var inte det godaste jag smakat om man säger så 💩
Jag har inte läst hela tråden (långt ifrån), men om du tycker om katrinplommon (såna torkade) så kan det räcka med ett eller två om dagen för att magen ska bli gladare. Det är säkert så att det helt enkelt beror på att du äter lite som gör magen trög. Kroppen kramar ut minsta lilla näring ur maten så det blir lite torrt och fast :)
 
Jag har inte läst hela tråden (långt ifrån), men om du tycker om katrinplommon (såna torkade) så kan det räcka med ett eller två om dagen för att magen ska bli gladare. Det är säkert så att det helt enkelt beror på att du äter lite som gör magen trög. Kroppen kramar ut minsta lilla näring ur maten så det blir lite torrt och fast :)

Det gör jag nog inte, tycker åtminstone inte om juicen. Men ja, det hänger nog ihop. Försöker äta mer, men det är svårt.
 
Det gör jag nog inte, tycker åtminstone inte om juicen. Men ja, det hänger nog ihop. Försöker äta mer, men det är svårt.
Just kalorinivån är egentligen inte svår att få upp iof (bara att äta något mer energitätt ) som tex torkad frukt istället för färsk. Men det är ju inte det som är problemet för dig. Havregrynsgröt kan ju hjälpa förstås. Ska fundera lita om jag kan komma på något mer.
 
Just kalorinivån är egentligen inte svår att få upp iof (bara att äta något mer energitätt ) som tex torkad frukt istället för färsk. Men det är ju inte det som är problemet för dig. Havregrynsgröt kan ju hjälpa förstås. Ska fundera lita om jag kan komma på något mer.

Havregrynsgröt äter jag 🙂
 
Jag tror jag spar så många kalorier som möjligt till kvällen, men då orkar jag inte så mycket som jag borde få i mig.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Igår var det fettisdagen och det bjöds på minisemlor på mitt jobb. Jag är alldeles galen i semlor – de innehåller väl typ alla triggers...
Svar
6
· Visningar
1 912
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
162 991
Senast: gul_zebra
·
Relationer Om någon listar ut vem jag är så håll det gärna för er själva....(nytt nick) Jag träffade i feb en kille, han 35, jag är 29...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 543
Senast: Texaz
·
Hästvård Jag behöver hjälp och tips utav er duktiga bukare. Blir långt inlägg för att ja ska kunna förklara mig :) Förra lördagen var jag ute...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 507
Senast: Limelight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp