Bukefalos 28 år!

Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

Jag sade i ett svagt ögonblick ja till att kolla, men kom ju på att Linus skulle vara med och han är ju sjukt underbar i sig så ser fram emot det men bara hans uppträdande ;) De andra låter väldigt tråkiga :D
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

Linus hoppas jag på att han får iaf komma vidare till andra chansen då jag känner honom privat(han och min syster var tillsammans i flera år) Men får väl se om allt håller.
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

Ja, det är kul!

Mitt intresse har väl dalat lite på senare år, var mycket mer intresserad innan, men tycker fortfarande det är väldigt kul o titta! Min pojkvän hade nog tittat på det även om jag inte varit hemma också, så rätt så intresserad är han, det är kul:).

Ja, jag har läst (minns inte om jag skrivit i dem) trådarna med kommentarer innan, de brukar vara underhållande!

Jag lyssnar inte heller på låtarna innan (förutom inför stora ESC, då gör jag det) så det blir spännande ikväll:).

Hoppas alla får en mysig kväll!


//r
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

Jahapp, då var min tippning gällande honom helt onödig. Han får placeras om till facket "Har inga åsikter om" :)
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

kl

Kul att iaf några hittat hit! Hoppas ni skriver under sändningen som ni brukar, jag kommer finnas på facebook för att efter tävlingen komma in på buke igen! :D

Snacksen inhandlade, hittade två nyheter i chipshyllan så fick bli båda!

Grillchips med vitlök! Och ostbollar med goudaost!
Och liiite lösgodis! (har ätardag, men åt så liten middag hehe)
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

Grillchipsen med vitlök är goda men jag tyckte inte att det var någon skillnad mot vanliga grillchips :crazy:

Själv har jag försökt hitta hockey-chipsen (Ranch&sourcream) men inte lyckats :(
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

:banana: blir väldigt roliga tävlande idag :D, som Västerstads bo så kommer jag garanterat rösta på linus(måste också ha gått i samma skolor då han tydligen är ett år äldre... så bra koll har/hade jag på skolan..),
som angelhead kommer sylle också få en röst, och som japanes galning så kommer jag åtminstone lyssna på yohio, rösta om den är tillräckligt bra :p.

resten bryr jag mig inte om :angel:

har laddat upp med chips och onyttigheter så väntar spänt på i kväll :D
 
Senast ändrad:
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

Åh hockeychipsen är jättegoda!

Förlåt ;)
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

Hoppas verkligen Helena har en grym låt! Det vore så häftigt om hon vann för 2 länder! :)
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

kl Jag har ju inte kunnat hålla mig från att lyssna (men ska inte säga här innan vad jag tycker om låtarna) .

Vad jag dock kan säga är att jag rent allmänt älskar Ellens stil - men är väldigt osäker på att den passar in i de här sammanhangen (å andra sidan är det väl dags att gå ifrån att det måste vara en speciell stil nu för tiden). Att Mahan Moin ofta sjunger väldigt falskt för ett västerländskt öra, har plågats att lyssna på henne då en av mina goda vänner här nere tävlade mot henne i det årets idol och jag är INTE imponerad, att yohio får svårt att ha en bättre låt än förra året och de andra känner jag knappt igen.

Jag tror - Yohio och Elina till final på grund av att de är de kändaste namnen. Sedan hoppas jag Ellen och som gammalt ark-fan sylvester till andra chansen. Men detta är dock inte de låtar jag anser vara bäst, det kan jag ta efter att ni hört låtarna ;-)
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

*Kl*

Så fint att Percy fick vara med och hålla i en fantastiskt vitsig skylt :D ("Sluta tuta") Är det förresten något som kommit upp i resten av Sverige?
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

Jag har hittills aldrig varit särskilt förtjust i Nour och på tolv minuter har det inte ändrats. Vi får väl se hur det ser om efter finalen.
 

Liknande trådar

Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 384
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 863
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 724
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja ni läste rätt, det är åter igen dags för det stora musikkalaset som vi alla längtat efter! Melodifestivalen 2020 är här...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 288
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vilken färg på papper?
  • Dressyrsnack 17
  • Hovlera

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp