MELODIFESTIVALEN 2017 - Deltävling 2

Jag kollade inte så aktivt på mello i går, gillade mariette och dismissed bäst av bidragen och sedan, som så många andra, Davids mellanakt.

En ot-fråga som dök upp, är det någonsin någon som försökt starta upp en mellotråd före @voltis och om det har hänt, hur reagerade buke då? ;)
(nej, jag tänker inte göra det. Jag är bara nyfiken av mig :) )
 
Jag kollade inte så aktivt på mello i går, gillade mariette och dismissed bäst av bidragen och sedan, som så många andra, Davids mellanakt.

En ot-fråga som dök upp, är det någonsin någon som försökt starta upp en mellotråd före @voltis och om det har hänt, hur reagerade buke då? ;)
(nej, jag tänker inte göra det. Jag är bara nyfiken av mig :) )

Moahahaha! Känner för att starta en Mellotråd om 3:dje deltävlingen :-)

/Lingon, stort mello och ESC fan :-)
 
Jag kollade inte så aktivt på mello i går, gillade mariette och dismissed bäst av bidragen och sedan, som så många andra, Davids mellanakt.

En ot-fråga som dök upp, är det någonsin någon som försökt starta upp en mellotråd före @voltis och om det har hänt, hur reagerade buke då? ;)
(nej, jag tänker inte göra det. Jag är bara nyfiken av mig :) )
Jag vet inte men man borde bli bannad, minst! ;)
 
Jag kollade inte så aktivt på mello i går, gillade mariette och dismissed bäst av bidragen och sedan, som så många andra, Davids mellanakt.

En ot-fråga som dök upp, är det någonsin någon som försökt starta upp en mellotråd före @voltis och om det har hänt, hur reagerade buke då? ;)
(nej, jag tänker inte göra det. Jag är bara nyfiken av mig :) )
Jag har för mig att någon i sin okunskap gjorde det, men att ordningen återställdes. @voltis for Mellopresident. :up:
 
Jag har för mig att någon i sin okunskap gjorde det, men att ordningen återställdes. @voltis for Mellopresident. :up:
Haha ja ni.... Försöka går ju men jag kan inte lova att det inte blir några påföljder ;)

Undra hur många år jag startat dessa, och alla ESc, trådar? :D Det är ju liksom typ det enda jag är känd för här på Buke tror jag.... Ta det inte ifrååååån miiiiig! ;):cry::arghh:
 
Haha ja ni.... Försöka går ju men jag kan inte lova att det inte blir några påföljder ;)

Undra hur många år jag startat dessa, och alla ESc, trådar? :D Det är ju liksom typ det enda jag är känd för här på Buke tror jag.... Ta det inte ifrååååån miiiiig! ;):cry::arghh:
Ja, jag undrar också hur många år det är! Det hade varit kul att veta. :D
 

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 815
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt, det är åter igen dags för det stora musikkalaset som vi alla längtat efter! Melodifestivalen 2020 är här...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 021
Senast: voltis
·
Tjatter Höll på att glömma veckans viktigaste tråd! I morgon är det ju den sista deltävlingen för i år, vi kommer göra de sju sista bidragen...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
10 537
Senast: Lavine
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 253
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp