Melodifestivalen 2019 - deltävling 1

Jag hade nog tyckt om Mohombis låt om det inte vore för den fruktansvärda falsetten (?). Tycker han har lite sköna moves i alla fall.
 
Men näääää. Nano va ju skittråkig. Och ändrade mig om Mohombi. Nä, Anna var förvånansvärt nog bäst ikv! Hon kunde gått till final själv eller med Mina bränder.
 
Bra låtar ikväll!! Men hoppas ändå att vinnaren är i en annan deltävling. Till min egen förvåning gillade jag Mina bränder!
 
Kul att ni hängt i tråden ikväll! Som vanligt skriver jag nu i efterhand istället, då jag kör live på Facebook under sändningen hehe.

Läser alla era kommentarer strax! :D

HELT rätt vinnare ikväll enligt mig!
Inga fullträffar dock, då även mina favoriter hade brister ;)

Wiktoria låt och framträdande gillade jag starkt, brukar tycka hon är skrikiga och även ngt ikväll, men ändå på en bra nivå!
MEN... Varför kliva in i vattnet i slutet? Det var bara konstigt.... :cautious:

Mohombi, låten hade ett modern härligt sound och jag gillade artisten starkt! Men önskar ändå att en sån världsvan artist kunnat komma med en ännu starkare låt?
Men andra framträdandet med högt ljud på var toppen, gillart! :banana:

Andra chansen helt ok med, Nano med en svagare låt än sist, nästan lite trist? Anna var så lycklig på scen med en låt med skönt sound. Men det är ngt i hennes röst jag stör mig på?

Förstår att resten ej gick vidare! Och Arja var ju nästan sämre än We Love Europe! :yuck:

Fyra programledare blev tyvärr rörigt och vissa kunde de ha skippat...

Dottern blev ARG när inte riktiga Netta var där! Jag gillade mellanakten :D
 

Liknande trådar

Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
8 985
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 550
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 395
Senast: Halcyon
·
Kultur Redan onsdag! :nailbiting: På lördag är det deltävling 3 i MELLO, kommer vi se årets slutgiltiga vinnare eller kommer den nästa vecka...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 534
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp